Toon posts:

Strike Force [moeite waard?]

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Strike Force.

Heb ik geDL en ga hem zo spelen. Ik heb al rondgevraagd aan gasten wat ze er van vonden.
"Is beter als CS"
"Is slechter als TO"
"Mappen zijn van CS"
"Gameplay zuigt"
"No crosshair?"

Is deze game waard om te spelen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27
Tja het beste is natuurlijk zelf beetje spelen en je eigen conclusie eruit opmaken want iedereen heeft eigen smaak.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-01 07:44
Als het slechte is dan TO, ga dan TO spelen :P

TO rulz grote tijden :) leuke graphics (iig beter dan CS :P ), vind de gameplay ook wat fijner....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
Tja ik speel dit spel bijna alleen maar dus, tja ik ga zeggen dat het geweldig is :D

En het is (nu zeker bij 1.80) redelijk moeilijk voor beginners.
Iig is de community erg gezellig (je hebt er altijd eikels bij zitten) maar het is gewoon fun als je met 4 verschillende clan op een server zit en met zijn alle op TeamSpeak, dat vind ik bij andere community's wat minder.

En tja enigste echte goede antwoord of het moeite waard is is speel zelf en ervaar het (btw wel niet meteen opgeven omdat het moeilijk is :p)

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-12-2025
Als je van een leuke kleine gezellige community wilt komen...dan moet je StrikeForce gaan spelen... Speel al een hele tijd SF en ik vind het super gaaf...zeker dat wat Albinoraptor hier boven zei dat 1.80 erg moeilijk zijn voor nieuwlingen maar das denk ik bij de meeste spellen zo. Maar ik zou idd zeggen ervaar het zelf...ik zelf vind dat dit spel VEEL leuker is dan CS! :)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Okays meteen maar even een aantal verschillen met andere games als TO en CS.

- 2 modes, unaimed (geen crosshair) en aimed (wel crosshair)
- weight system, hoe meer gewicht je meeneemt hoe langzamer je bent
- heartbeat system, hoge hartslag is slechte aim en langzamer lopen
- sprint systeem, normaal loop je, maar met lage heartbeat kan je sprinten voor extra snelheid.
- elk character zijn eigen favo wapen
- geen buy systeem.

Het belangrijkste is wat albino al noemt de gezelligeid. De community is net klein genoeg dat je elkaar kent. Onze clan zit bijna elke week wel 4-5 keer met 8-12 mensen op een voicecom, en dna niet alleen van onze eigen clan, ook engelsen, denen, finnen...etc. gewoon erg gezellig.

Let wel even op dat je een beetje volhoudt, door de aim systeem, recoil, sprint systeem, weightsysteem etc. neemt het wat tijd voordat je er echt inkomt en wat raakt, het is niet heel erg vriendlijk voor nieuwkomers, maar hou vol en je komt er wel :)

www.simsport-racing.com

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

zal wel weer eens een avi maken, tijd geleden hier ook al eens gedaan, dat geeft de mens al een stuke beter beeld van een spel :)

www.simsport-racing.com

• Xtuv
  • Laatst online: 18:57
tsja, ik speel ondertussen al ongeveer 3 jaar Strikeforce... ik vind het dus geweldig :D is helemaal mijn game :)

Maar 't word wel snel afgezeken door anderen, die er niet lang genoeg naar kijken... het instappen is wat lastiger dan bij CS en TO denk ik.

Wapens bijvoorbeeld, zijn gratis, hoef je niet te kopen :) maar alles heeft zo z'n voordeel en z'n nadeel... (alhoewel, in deze versie (1.80) is de M4 het meest gebruikt lijkt het..)

• Solomon
ik kan echt geen download location voor 1.80 vinden :? omdattie net uit is denk ik.

Wat is eik de officiele site, die deense? Want de downloadlinks van hun downloadprovider werkte niet....

• Brent
  • Laatst online: 14:57
H-Alien schreef op 05 January 2003 @ 18:48:
zal wel weer eens een avi maken, tijd geleden hier ook al eens gedaan, dat geeft de mens al een stuke beter beeld van een spel :)
cool, ik kijk vooruit :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Venkeroz schreef op 05 januari 2003 @ 19:07:
ik kan echt geen download location voor 1.80 vinden :? omdattie net uit is denk ik.

Wat is eik de officiele site, die deense? Want de downloadlinks van hun downloadprovider werkte niet....
www.strike-force.com

www.simsport-racing.com

• Solomon
thx, maar ik heb al een mirror gevonden :)

ben nu aan het installen :) eens een alternatief bekijken voor TO....

• Albinoraptor
Venkeroz schreef op 05 January 2003 @ 19:44:
[...]

thx, maar ik heb al een mirror gevonden :)

ben nu aan het installen :) eens een alternatief bekijken voor TO....
Ik denk dat als je gek van TO bent, dit minder zal vinden :)
Maar idd proberen kan nooit kwaad, probeer ook steeds weer elke nieuwe versie van TO :)

(Wacht nog altijd met smart op SAS mod voor UT)

• Brent
Albinoraptor schreef op 05 januari 2003 @ 20:07:
klinkt spannend, linkje?

Verwijderd

Zelf vind ik 't er maar cheap uitzien .. kan aan mij liggen .. maar ik ben natuurlijk cs gewend >:)

• Brent
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:19:
maar ik ben natuurlijk cs gewend >:)
ik leef met je mee.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Albinoraptor schreef op 05 januari 2003 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat als je gek van TO bent, dit minder zal vinden :)
Maar idd proberen kan nooit kwaad, probeer ook steeds weer elke nieuwe versie van TO :)

sorry it's done when it's done (maar hij speel zekers geil sas :P)
'k zit in 't team

Maar ik zal je een objectief beeld proberen te geven van Strike Force.

Ongeveer 3 jaar gelden stond er een klein linkje bij planet unreal; een mod was in ontwikkeling gegaan genaamd strike-force.
Ik tjekken; leuke features en de verwachtingen waren hoog.
Toen eenmaal versei 1.26 (was dit geloof ik) aan 't grote publiek geshowt werd was ik verkocht. Ik heb toen veel online gespeeld (met een 56kb/s) :) en uit uindelijk naar veel geslijm en gaysex had xtuv me in R&B gelaten (K)
Ik heb een geweldige tijd gehad met die gosers, maar ook met alle andere gamers.
De comunity van SF is echt geweldig. maar ik heb intussen een pauze gehad van ruim een jaar afkicken. (Ik speelde SF min. 5 uur perdag)

Ooit een x dat ik een war moest spelen, maar eigenlijk in m'n bed hoorde te liggen, hebben 'we' een war tijdelijk stil gelegt omdat ik m'n pa de trap op hoorde komen.
Dus ik moest snel monitor etc. uitzetten en in m'n nest gaan liggen.
De andere clan had er totaal geen problemen mee; dat is leuk.
ZO zijn er nog een heleboel andere dingen die de comunnity van SF zo aantrekkelijk maakt. Iedereen is vriendelijk en bereid je te helpen.

De rede waarom;
In tegenstelling tot CS / TO is 't zo dat je wapens moet kopen.
Dus eerst met de hand gun en later 't 'echte' werk.
Verlies je (als clan) de eerste paar rondes loop je nog met je uzi rond heeft de tegenstander een rocket launcher (bij wijze van spreken)
Ik vind dit niet eerlijk en leuk zo, het mooie aan SF is dat er 'kratten' zijn waar je ieddermoment van't spel (zolang je leeft) ammo en geweren kunt pakken (ja pakken nix kopen)

De wapens zijn goed uitgebalanceerd zodat je met een handgun niet direct hebt verloren als er iemadn voor je staat met een ak.
Alle wapens zijn op elkaar afgestemt, er is niet echt 1 of 2 'beste' wapens.

Verder zijn de levels leuk en gaaf om te spelen dit omdat 't spel 'snel' is.
Doordat je altijd ammo en wapens kunt 'pakken' is't spel snel.
Je neemt 1 gun met 2 ammo clips mee (voorbeeld) dit weegt neit veel waardoor je sneller kunt rennen als iemand die 2 guns en 4 granaten mee neemt.
Hierdoor kun je verschillende taktieken toepassen iedere ronde iedere map steeds anders.
Dit maakt 't spel snel op z'n eigen manier.

Mocht je nog iets willen weten je vraag 't heir maar (k ga zo weer ... smoken ... of nie xtuv :D)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Breepee schreef op 05 January 2003 @ 19:08:
[...]

cool, ik kijk vooruit :)
video zal nog 1 a 2 dagen opzich laten wachten, had even snel 1 gemaakt maar die was te donker, en heb nu ff geen zin meer ;)

www.simsport-racing.com

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:19:
Zelf vind ik 't er maar cheap uitzien .. kan aan mij liggen .. maar ik ben natuurlijk cs gewend >:)
:O ja en ik ben de paus

volgens mij heeft UT nog altijd een iets betere / geavanceerdere engine dan waar CS op draait HL/Quake

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

lol scare ik kan me die war nog wel herrineren.....hey scare is afk....uhmm scare?? hallo???

"uhhhh oponent do you mind to suicide 1 for a round, scarecrow has to hide for his dad"

lmao dat was zo ontzettend komisch :D

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Topicstarter
going to play it

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

_/-\o_ AuronOnizuka; dat is wel 't beste voornemen voor 2003 wat ik dus zo ver gehoord heb :D

Verwijderd

is dit spel een beetje te vergelijken met Tactical Ops met een speciaal stamina systeem?

Ik zoek nl een beetje redelijke tactical shooter om te spelen in clanverband aangezien de mohaa scene verkloot wordt door cheaters

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb het ff gespeeld.... [15 min]

nu willen jullie het weten:
Ok dan.
Aiming: ["best wel" belangrijk] : zuigt. rechtermuis voor crosshair of zo...
Rounds: Super snel voorbij, dat schiet op. Niet 10min. iemand volgt vanuit camera stand.
Graphics: Mogen/kunnen mooier. [1 pixel voor hele muur gebruikt]

Rest:
Lopen gaat wel.
Bom selecteren ??
shotgun = Uber.
money ? kan alles gewoon kopen.
gewicht wordt wel erg serieus genomen.

Als ik nu nog moet kiezen tussen TO & Strike Force...
nog steeds TO.
1st maar wat meer uurtjes spelen. :)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Hehe typische reactie ;)

aimin system is waar heel strike force omdraait. Er zijn 2 modes eigenlijk unaimed en aimed. In alle andere games heb je altijd een aimdot, ook unaimed. Strike force is daar anders in unaimed is ook echt unaimed, dus geen aimdot. rechtermuisknop is aimen, dan schiet je nauwkeuriger en heb je aimdot. Vereist wat tactiek waneer wel aimen en wanneer niet (basically alles ver weg is aimen, als je in een reflex moet handelen omdat er iemand om een hoekje staat niet aimen)

voor de rest bom??? er is geen bom, er is geen defuse gezeik, gewoon team deathmatch. Mocht je granaat bedoelen ofzo dan moet je je knop instellen met secondary weapon.

zoals gezegd buy systeem is er gelukkig niet, elk karakter heeft een eigen favo wapen waarmee hij ook het beste is. je kan de biography van je karakter lezen om te kijken welk wapen je nodig hebt maar ik raad aan als terrorist mr anarchy + m4 en als strike force crusader + m4. De shotgun is echt niet über deze versie, trust me :)

Dan heb je nog dat sommige karakters veel healthpoints hebben maar erg langzaam lopen, en anderen weinig healthpoints maar erg snel lopen, etc. 2 keer op naar voren drukken trouwens zorgt ervoor dat je karakter even sprint, dit kan alleen als je heartbeat laag is.

Zoals je gemerkt heb is het dus niet zo simpel, en duidelijk niet zomaar "een andere TO of cs"

ennuh unaimed = unaimed, aimed = aimed <--- rechter muisknop :p

[ Voor 10% gewijzigd door H-Alien op 06-01-2003 01:11 ]

www.simsport-racing.com

• Albinoraptor
- Aiming dat maakt het juist zo special :)
- Gameplay over graphics ;)

- Bom nee doen we niet aan :P
- SG is alleen uber op korte afstand op afstand is het gewoon prut. :P
- Ja je kan idd alles kopen.
- Gewicht tja eerste keren dat ik SF speelde(2 jaar geleden) nam ik zowat 10 clips mee :p
nu iets van 3-4. En probeer gewoon niet met clip in 1 keer te legen werkt slecht accuracy is dan nog al crap, dus burst :)

offtopic:
Argh Alien, crappy teamm8 :p

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 06-01-2003 01:14 ]

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

word toch tijd om die demo even naar video te converten, ga morgenochtend aan de slag :)

www.simsport-racing.com

Verwijderd

vanmorgen dit spel voor het 1st gespeeld..... brute shit! Het aimsysteem lijkt op dat van TTR ( of TTR lijkt op SF :P )

alleen jammer dat die bots niet erg goed zijn, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad zijn ze niet al te lastig :(

Online is daarintegen wel vrij lastig. De enige manier waarop ik enige frags kan behalen is unscoped met de sniper op close combat :|

Verwijderd

Sceens? Link?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 00:34:
heb het ff gespeeld.... [15 min]

nu willen jullie het weten:
Ok dan.
Aiming: ["best wel" belangrijk] : zuigt. rechtermuis voor crosshair of zo...
Hier heeft happy net een leuk stukje over geschreven; m'n enigste toevoeging is.
Start SF; pak een gun.
Houd je aimknop ingedrucht (r-muis?) tot dat er een crosshair verschijnt.
Pak een cd marker of iets anders watervasts en teken daarmee een klein puntje op je monitor. Recht op de crosshair.
Zo nu kun je altijd aimen.

Rounds: Super snel voorbij, dat schiet op. Niet 10min. iemand volgt vanuit camera stand.
Dat is toch mooi man; zoals ik toen straks zei.
SF is een en al actie. Vooral als je de levels goed kent. Maar soms duurt een potje ook eeuwig. weet jij ook; rushen met CS duurt een potje minder lang dan als er een paar gaan campen :D

Graphics: Mogen/kunnen mooier. [1 pixel voor hele muur gebruikt]
Verklaar je nader? Engiste wat ik kan zeggen is 't volgende.
Voor sas die andere mod voor ut, maak ik textures. Deze waren eerst allemaal highdetail textures (512x512, 1024x1024) same goes for SF, die textures zijn allemaal geresized / opnieuw gemaakt in 128x128 of 256x256 waardoor deze minder details bevatten.
Maar ik snap je graphics probleem nog steeds niet helemaal

Rest:
Lopen gaat wel.
Druk eens een keer 2x snel achter elkaar op naar vooren (arrow up) of wat dan ook ... rennen rennen

Bom selecteren ??
is no bomb :D

shotgun = Uber.
A gun for pro's :)

money ? kan alles gewoon kopen.
Mooi toch; is 't tenminste eerlijk. En doordat de wapens goed op elkaar zijn afgesteld is er niet 1 of 2 super wapens :)

gewicht wordt wel erg serieus genomen.
Mooi toch? dat is 't gene wat SF uniek maakt en waar nou juist je planning voor tactiek in zit

Als ik nu nog moet kiezen tussen TO & Strike Force...
nog steeds TO.
1st maar wat meer uurtjes spelen. :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd

Zo te horen, is het nix voor mij...
Het draait teveel om het aimen. Hoewel ik aimen wel zeer belangrijk vind moet je er niet teveel tijd en aandacht aan besteden. Het bloed princiepe vind ik trouwens wel heel stoer. :) En het lichaamsdeel gedeelte (geraakt in been minder speed enz..) klinkt ook wel geining.
Bij een fps is een crossair standaard naar mijn idee. Je moet hiervoor niet op een speciale knop tikken. Dat is een beetje teveel vant goeie.

Pak een cd marker of iets anders watervasts en teken daarmee een klein puntje op je monitor. Recht op de crosshair.

kommop zeg!

Mooi toch; is 't tenminste eerlijk. En doordat de wapens goed op elkaar zijn afgesteld is er niet 1 of 2 super wapens.

Vind ik nou niet. Ik vind dat je een goed wapen moet verdienen. Je kan zeker ook geen wapens weggooien en een ander oprapen? Of dat weer juist wel???

In ieder geval ga ik het niet eens proberen om te spelen, ik vind het niet waard.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 12:59 ]

• Solomon
Ik heb het net gespeeld, maar ik vind het een beetje chaotisch vergeleken met TO, maar dat zal wel komen omdat ik TO gewend ben :) Ik zal het nog eens wat vaker spelen :)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:52:
vanmorgen dit spel voor het 1st gespeeld..... brute shit! Het aimsysteem lijkt op dat van TTR ( of TTR lijkt op SF :P )

alleen jammer dat die bots niet erg goed zijn, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad zijn ze niet al te lastig :(

Online is daarintegen wel vrij lastig. De enige manier waarop ik enige frags kan behalen is unscoped met de sniper op close combat :|
Klopt inderdaad, er zijn ook aardig wat SF spelers die The Third Reich spelen.
Als je eenmaal gewend bent aan zo'n aimsysteem baal je van spellen (alle andere) waar je altijd geforceerd word naar een aimdot te kijken. It just makes sense, unaimed = unaimed, aimed = aimed :)

bots zijn idd waardeloos.

online raad ik echt aan:
phoenix of mr anarchy + m4 (ter)
crusader of riggs + m4 (sf)

m4 heeft minder recoil dan ak vandaar. Blijf niet in 1 keer je clip leegschieten, maar doe het gecontroleerd, dan raak je meer. Vooral een kwestie van de maps kennen. Als je dood bent kan je naar andere mensen kijken, ik raad aan iemand op te zoeken met een clan tag en hem te bekijken, dan leer je de maps snel genoeg inclusief belangrijke spots en trucjes.

en mocht je [R&B]H-Alien of DerKenBieOonlieTrie tegenkomen kan je altijd vragen stellen :) Opzich weten we wel wat van het spelletje af (3e bij de SF cup) :p

[ Voor 3% gewijzigd door H-Alien op 06-01-2003 12:58 ]

www.simsport-racing.com

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Het aimed/unaimed systeem is inderdaad geniaal. In het echt kun je toch ook niet super precies richten als je al rennend met je gun aan je heup de trekker overhaalt? Als je precies wilt schieten ga je stil staan, gun tegen de schouder en mikken maar. Daarbij kan je misschien langzaam lopen, maar rennen is echt not done!
Dus, mensen die opzoek zijn naar een realistische tactical shooter, hier issie! ;)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

nog even de belangrijkste dingen bij elkaar:

aimsysteem:

* rechtermuisknop = aimdot <---schiet ook accurater
* aim als enemy ver weg is, unaimed alleen als je in een reflex moet handelen dichtbij.

weightsysteem:

* hoe meer gewicht , hoe langzamer je bent (dus meer clips is langzamer)
* bepaal dus je eigen speelstijl en bepaal dan je "load out" als je net begint met strike force, neem dan gewoon 4 clips mee en mischien een nadepack.

heartbeat:

* rechts in beeld hartslag meter
* hogere hartslag word je aim minder nauwkeurig.
* als je rent of springt gaat je hartslag omhoog, stilstaan of crouchen omlaag
* als je hartslag laag genoeg is < 120 , dan kan je sprinten (2 keer op naar voren drukken)

weapon mode:

* elk wapen heeft verschillende modes, automatic, burst, semi-auto
* automatic/burst handig dichtbij, semi handig voor lange afstand is nauwkeuriger (minder recoil)
* sommigen spelen de hele tijd in semi, moet je zelf bepalen wat je prettig vind.

karakters:

* elk karakter heeft zijn eigen eigenschappen
* mr anarchy bv is langzaam maar 115 hp, xin snel maar 85 hp.
* elk karakter zijn eigen favo wapen, lees zijn bio!!! gebruik ook dat wapen.

probleempjes:

* mensen zeggen de hele tijd gg, dat betekend dus good game.
* mensen zeggen n3 of n4, betekend dus nice 3 of nice 4
* mensen zeggen gay, dat is het stopwoordje in de community :)
* ik heb rode dingen om bomen heen en ladders zijn ondoorzichtig? (open console ~ en type flush, mochten de rode bomen niet weg zijn even reconnecten)

www.simsport-racing.com

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Nou ik heb het nu ook al vaker gespeeld en ik vind het net CS maar dan voor de UT engine. Is wel duidelijk dat er niet zoveel tijd in gestoken word als in TO die er echt VET beter utziet.

Aimen zuigt naar mijn mening zonder crosshair dus ik aim gewoon even met rechter muisknop en ik plak een klein stukje plakband op mijn monitor waar de rode stip zit.

Kunnen die rondes AUB wat langer duren? voor ik de gang uit ben is het alweer voorbij. Zeker geen TO beater. En dat kleine gezellige community komt gewoon doordat het niet zoveel gespeeld wordt als door andere spellen.

TO rules big time als je wat meer van arcade style houd

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Solomon
Ik vind trouwens dat hartbeat/weight systeem niet echt bijdragen aan het speelplezier, het mag dan wel "realistisch" zijn, maar zolang je achter je computer zit met een muis achter je hand is het TOCH niet realistisch ;)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:47
maar het maakt het wel realistischer, en maakt het moeilijker voor mensen die zich helemaal vol gooien met ammo en op alles knallen wat beweegt

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Venkeroz schreef op 06 January 2003 @ 14:23:
Ik vind trouwens dat hartbeat/weight systeem niet echt bijdragen aan het speelplezier, het mag dan wel "realistisch" zijn, maar zolang je achter je computer zit met een muis achter je hand is het TOCH niet realistisch ;)
IDD
Maarja het is een spel die zicht zoveel mogelijk richt op realisme he. Iets dat TO dus niet doet en naar mijn mening ook niet hoef te doen omdat TO een arcade shooter is. Bij al die FPS die zich zo realistich willen opstellen zijn er wel van dat soort dingen die je irriteert. Ik hou het gewoon maar op TO

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Albinoraptor
Alpha-sphere schreef op 06 January 2003 @ 14:20:
Nou ik heb het nu ook al vaker gespeeld en ik vind het net CS maar dan voor de UT engine. Is wel duidelijk dat er niet zoveel tijd in gestoken word als in TO die er echt VET beter utziet.

Aimen zuigt naar mijn mening zonder crosshair dus ik aim gewoon even met rechter muisknop en ik plak een klein stukje plakband op mijn monitor waar de rode stip zit.

Kunnen die rondes AUB wat langer duren? voor ik de gang uit ben is het alweer voorbij. Zeker geen TO beater. En dat kleine gezellige community komt gewoon doordat het niet zoveel gespeeld wordt als door andere spellen.

TO rules big time als je wat meer van arcade style houd
Tja dan moet je w88 op SF2003, kan je weer geilen op graphics.
Maar bij mij blijft gameplay toch echt 10x belangrijker dan graphics.

Zet jij maar lekker aimdot op je scherm, schiet je geheel niets raak, want accuracy is dan gewoon crap.

Rondes langer? Moet je eens wat minder ammo meenemen en rushen :P
En community is stuk kleiner omdat het gewoon veel moeilijker is om te leren, wat meeste van jullie als negatief beschouwen, beschouw ik juist positief, altijd domme crosshair op je scherm is ook niets :P

En idd als je van arcade houd moet je TO blijven spelen.
Venkeroz schreef op 06 January 2003 @ 14:23:
Dan vinden jullie VietCong en Rainbow 6 spelen zeker ook niets :D :P

Maar bijna zoals altijd is het:
- Of je vind TO leuk en SF niets
- Of SF leuk en TO niets.
Blijft gewoon een kwestie van smaak :)

[ Voor 44% gewijzigd door Albinoraptor op 06-01-2003 15:33 ]

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

sodeju he, meneertje heb gewoon 44% van zijn post ge-edit :p

nee maar strike force probeert een balans te vinden tussen arcade (TO) en realisme (Inf)
Voor veel mensen is het wat te moeilijk, niet arcade genoeg. Voor anderen is dat juist een pluspunt :)

www.simsport-racing.com

• Solomon
Heb net weer ff gespeelt, maar wat ik redelijk stom vind (zoals H-Alien al zegt) is dat (bijna) iedereen phoenix of mr anarchy + m4 voor ter of crusader of riggs + m4 voor sf gebruikt.....

• Albinoraptor
Venkeroz schreef op 06 januari 2003 @ 16:12:
Heb net weer ff gespeelt, maar wat ik redelijk stom vind (zoals H-Alien al zegt) is dat (bijna) iedereen phoenix of mr anarchy + m4 voor ter of crusader of riggs + m4 voor sf gebruikt.....
Omdat hij pas uit is en iedereen moet effe wennen, was bij 1.75 ook, maar naar een tijd zal je steeds meer mensen zien die andere wapens gaan gebruiken :)

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

lolo_konijn

huppel de huppel

bennum nu aan het downen... is een jaar geleden dat ik het gespeeld heb :)

Ik heb alle 3 de "realistische" mods van UT gespeeld (TO/SF/INF). Geen van drieën zijn ze slecht IMO (al heeft INF wel veel bugs), maar je moet alle 3 de spellen op een andere manier spelen. In TO haal je de kick uit de snelle gameplay bij INF moet je het juist hebben van de mooie kills (het geeft echt een kick als je iemand met 1 kogel in zijn hoofd doodschiet met een pistool :)), SF zit hier, zoals H-Alien al zei, redelijk tussen in.

Wat ik alleen jammer vind aan zowel TO als SF, is dat de wapens te veel glimmen en raar klinken (wapens klinken veel te zwaar volgens mij, beetje teveel zoals in films).

[ Voor 16% gewijzigd door lolo_konijn op 06-01-2003 16:42 ]

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 12:50:

kommop zeg!
eej respect; dat was een serieuze tip.
"t maakt voor mij vaak 't verschil tussen dood schieten, of dood geschoten worden.
Want ik heb NET dat kleine beetje voordeel met unaimed schieten -> ik kan 'm precies op z'n koppie zetten :)
Maarja ... wie ben ik

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 06-01-2003 17:05 . Reden: / vergeten bij [/quote] ]

• Albinoraptor
Scarecrow schreef op 06 januari 2003 @ 17:05:
[...]

eej respect; dat was een serieuze tip.
"t maakt voor mij vaak 't verschil tussen dood schieten, of dood geschoten worden.
Want ik heb NET dat kleine beetje voordeel met unaimed schieten -> ik kan 'm precies op z'n koppie zetten :)
Maarja ... wie ben ik
Een cheater als je een punt op je beeld heeft :P
PS op kop heeft in 1.80 niet zo'n geweldig voordeel meer :)
Hebt nu 2 HS nodig he :)

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 06-01-2003 17:13 ]

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24

woutur

Klauwtjes uit!

Als ik nu internet thuis had dan had ik gespeeld i.pv. deze post te schrijven.

Net als alle andere dingen in mijn leven moeten wijken voor sf.
Treurig, maar waar.

Mijn advies: begin er maar niet aan. Je verliest je sociale leven.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Venkeroz schreef op 06 januari 2003 @ 16:12:
ben ik het helemaal mee eens, de weapon balance was de vorige versie beter helaas :(

maar goed vorige versie kwam ik ook pas na 6 maanden erachter dat die Tec9 toch eigenlijk ook best errrrug goed is :D

maar meesten gebruiken inderdaad m4 of ak aangezien dat het meest veelzijdige wapen is, enige minpuntje, weapon balance is niet ideaal deze versie.

videos komen eraan btw :)

www.simsport-racing.com

• Brent
woutur schreef op 06 januari 2003 @ 18:24:
Als ik nu internet thuis had dan had ik gespeeld i.pv. deze post te schrijven.

Net als alle andere dingen in mijn leven moeten wijken voor sf.
Treurig, maar waar.

Mijn advies: begin er maar niet aan. Je verliest je sociale leven.
volgens mij moet jij naar een psychiater oid. serieus.

• Xtuv
  • Laatst online: 18:57
Breepee schreef op 06 January 2003 @ 18:48:
[...]

volgens mij moet jij naar een psychiater oid. serieus.
Ja zeg dat wel... :D ik ken die gast! zit bij mij in de clan ([R&B] - Rough & Brutel, oftewel Ruig & Brutaal :P net als de helft van de andere posters uit dit topic ;))
Ben 'm zelfs tegengekomen op een meeting... zal niet lang meer duren voordat hij in 'n gesticht gestopt word hoor!

maareh, [/offtopic] he :)

Ik bespeur zowaar toch nog een aantal positieve reacties :D mooizo! :) veel plezier tijdens het spelen :) en blijf vooral vragen stellen.. :)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Hehe en om maar even aan te geven wat voor vriendelijke community we hebben, ben ik even naar de strike force forums gerend met het verzoek voor een trailer om een paar nederlandse mannetjes te vermaken en zowaar word er morgen een sessie gehouden om een 1.80 trailer in elkaar te draaien ;)

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Ach nee..heeft Strike Force nu ook al geen Crosshair meer in prim. aiming mode?
Vuile jatters, beetje dingen copieren van MOD Infiltration...pff *ICBM lijkt het niks*

Verwijderd

Topicstarter
TO blijft tot nu toe bij mij nr1. Community bij TO is ook OK hoor. Alleen de ADMINS zuigen af en toe. :(
ALs je ze owned kicken ze je. Kunnen ze niet tegen. ;)

Meeste beginnen meteen met voten & aimbot beschukdigingen als je score 10+ is en 0 keer dood bent, tja soms niet al te moeilijk tegen n00bs.

Hebben CS en SF ook last van EVEN TEAMS ? ALs je in TO 5 rounds voor staat komen meer mensen bij je in het team omdat ze winnen.... zuigt ook best wel.

dat zijn dan ook de enige minpunten aan TO.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leuke community zoals jij dat noemt :?
heb je bij SF veel minder last van.
Maar ik zou nog graag even terug willen komen op wat iemand hier zei;
graphics zuigen

Okay ... is niet up-2-date; maar ik heb een tijdje geleden een poll op got gemaakt waarin ik vroeg wat men belangrijker vind; graphics of gameplay.
Daarin was de uitslach geloof ik >90% voor gameplay.
Echter bespeur ik zo veel posts van mensen die zeggen dat de graphics zuigen, hier uit maak ik toch op dat bij veel mensen tussen de keuze of ze een game wel of niet spelen. Toch veel vaker kijken naar graphics. Dit is jammer vind ik, want voor mij zijn de graphics geen fun (is eyecandy) het plezier dat je ervaart met de game met de mensen die 't spelen vind ik veel belangrijker. En zo ook jullie d8 ik in eerste instantie gelezen te hebben in 't topic waarin ik die poll had gemaakt.
triest :)
ik zoek 'm nu even op

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 20:34:
Ach nee..heeft Strike Force nu ook al geen Crosshair meer in prim. aiming mode?
Vuile jatters, beetje dingen copieren van MOD Infiltration...pff *ICBM lijkt het niks*
je hebt zeker strike force nog niet gespeeld?

er is niks jatterigs aan, bovendien zijn strike force en infiltration beide al ongeveer even lang aan de gang, maar wees niet bang strike force maakt geen gebruik van iron sights, dus er word niks gejat en ja ik heb inf ook gespeeld :)

en ik las nog even iemand die zich afvroeg of je wapens kan oppakken. Uiteraard kan dat. Van mij part neem je alleen een mes mee en knife je ze allemaal. Of als je door je ammo heen bent pak je de gun op van iemand die je net neergeschoten hebt. Wat soms ookwel handig is, is bijvoorbeeld eensituatie waarin een tegenstander ver weg zit, maar jij hebt een m4. Gelukkig is er net een sniper vlakbij neergeknald, je pakt zijn sniper, sniped enemy die ver weg zit en pakt vervolgens je eigen m4 weer.....wat je wilt :)

wat betreft graphics, ach er zijn erg mooie maps bij zoals recurso, tirol of de AH maps. Maar de meest populaire maps zijn toch de wat oudere grafisch minder mooie omdat de gameplay daarvan weer beter is. Ut2k3 is prachtig, maar speelt voor geen meter, speel ik liever lemmings als het ware, en zo slecht zijn de graphics nou ook weer niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door H-Alien op 06-01-2003 23:23 ]

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Topicstarter
ok wie weet het dan:
Het begon allemaal met Half-Life [moet in het museon komen.]
Hl --> quake --> CS --> versie 2341.123 --> versie 123.2435 --> versie 123235.345--> versie 345345.7876 [nog steeds cheat-stike]
unreal---> Tac-Ops --> tac-ops [new] ---> unreal 2003 ---? Tac-Ops :)
unreal-->Strike Force --> versie 1.80

PS: Got meself a Dual Optical Mouse.... geen bal meer whaha :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 19:33 ]

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Okays filmpje is gelukt en staat online op www.strike-force.com

1 minuut en 7 seconde's geen fancy effecten gewoon puur gameplay zoals je die op de strike force serevrs tegenkomt.

filmpje is 9.7 mb laatste divx codec is nodig.
Enja helaas alleen nog maar op fileplanet beschikbaar (mirrors on the way)

een high res versie van 24 MB is nu ondrweg naar meneertje optimizer van strike force en zal binnenkort ook te downen zijn.

oftewel het lijkt je wel wat maar 377 mb een beetje teveel om te gokken dan kan je nu eerst even een video bekijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door H-Alien op 07-01-2003 21:10 ]

www.simsport-racing.com

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

eej happy hebbie een mirro voor mij?
ik ga nie via fileplanet downloaden

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Hij is aan het uppen, if done staat ie ook hier en die is ongetwijfeld een heel stuk sneller :)

[ Voor 21% gewijzigd door H-Alien op 07-01-2003 23:42 ]

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Topicstarter
Downloading filmpie...

Alleen gameplay... kunnen ze het renderen dan?

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Neuh ik heb een demo gemaakt en daar een video van gemaakt.

www.simsport-racing.com

Verwijderd

[knip]..[/knip]
Ik had de mirrorlink gepost, maar zag hem net hier boven 8)7
b.t.w. It is I, Morte (onder een hele oude nick :) )

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 02:29 ]

Pagina: 1