Albinoraptor schreef op 05 januari 2003 @ 20:07:
[...]
Ik denk dat als je gek van TO bent, dit minder zal vinden

Maar idd proberen kan nooit kwaad, probeer ook steeds weer elke nieuwe versie van TO
(Wacht nog altijd met smart op SAS mod voor UT)
sorry it's done when it's done (maar hij speel zekers geil sas

)
'k zit in 't team
Maar ik zal je een objectief beeld proberen te geven van Strike Force.
Ongeveer 3 jaar gelden stond er een klein linkje bij planet unreal; een mod was in ontwikkeling gegaan genaamd strike-force.
Ik tjekken; leuke features en de verwachtingen waren hoog.
Toen eenmaal versei 1.26 (was dit geloof ik) aan 't grote publiek geshowt werd was ik verkocht. Ik heb toen veel online gespeeld (met een 56kb/s)

en uit uindelijk naar veel geslijm en gaysex had xtuv me in R&B gelaten (K)
Ik heb een geweldige tijd gehad met die gosers, maar ook met alle andere gamers.
De comunity van SF is echt geweldig. maar ik heb intussen een pauze gehad van ruim een jaar afkicken. (Ik speelde SF min. 5 uur perdag)
Ooit een x dat ik een war moest spelen, maar eigenlijk in m'n bed hoorde te liggen, hebben 'we' een war tijdelijk stil gelegt omdat ik m'n pa de trap op hoorde komen.
Dus ik moest snel monitor etc. uitzetten en in m'n nest gaan liggen.
De andere clan had er totaal geen problemen mee; dat is leuk.
ZO zijn er nog een heleboel andere dingen die de comunnity van SF zo aantrekkelijk maakt. Iedereen is vriendelijk en bereid je te helpen.
De rede waarom;
In tegenstelling tot CS / TO is 't zo dat je wapens moet kopen.
Dus eerst met de hand gun en later 't 'echte' werk.
Verlies je (als clan) de eerste paar rondes loop je nog met je uzi rond heeft de tegenstander een rocket launcher (bij wijze van spreken)
Ik vind dit niet eerlijk en leuk zo, het mooie aan SF is dat er 'kratten' zijn waar je ieddermoment van't spel (zolang je leeft) ammo en geweren kunt pakken (ja pakken nix kopen)
De wapens zijn goed uitgebalanceerd zodat je met een handgun niet direct hebt verloren als er iemadn voor je staat met een ak.
Alle wapens zijn op elkaar afgestemt, er is niet echt 1 of 2 'beste' wapens.
Verder zijn de levels leuk en gaaf om te spelen dit omdat 't spel 'snel' is.
Doordat je altijd ammo en wapens kunt 'pakken' is't spel snel.
Je neemt 1 gun met 2 ammo clips mee (voorbeeld) dit weegt neit veel waardoor je sneller kunt rennen als iemand die 2 guns en 4 granaten mee neemt.
Hierdoor kun je verschillende taktieken toepassen iedere ronde iedere map steeds anders.
Dit maakt 't spel snel op z'n eigen manier.
Mocht je nog iets willen weten je vraag 't heir maar (k ga zo weer ... smoken ... of nie xtuv

)