Ik moet voor een vriend zijn pc herinstalleren, onder andere voorzien van een ander besturingssysteem. Nu zit er een cd bij met drivers van de videokaart, modem, etc. Echter helaas geen drivers voor de on-board soundcard. Ik kan zien dat het een chrystal geluidskaart is en ik heb al gekeken op de site van Siemens voor drivers, maar daarvoor heb ik het typenummer van de pc nodig en deze kan ik nergens vinden. Het is een Pentium 2 350 mhz met een V66xx moederbord met on-board graphics (Ati rage pro) en sound (Chrystal). Weet iemand welke type Xpert dit is?
Werkt de driver van het mobo niet gewoon ?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Weet ik niet, ik moet de harde schijf nog formatteren. Maar voordat ik dat doe wil ik wel graag weten of ik alle en de goede drivers heb.
Dan download je toch alle drivers en ga je ze een voor een af? Als het niet werkt is het de foute driver 
Of zie ik nu wat over het hoofd?
Of zie ik nu wat over het hoofd?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Voor het downloaden moet ik wel weten welk type Xpert (serienummer) het is en dat weet ik nu net niet.
Kijk is met siasoft sandra die geeft volgens mij ook het typenummer weer.
Ga eerst nou maar formateren en kom daarna met je vraag want dit is gissen naar een oplossing lijkt mij. Misschien pakt windows m wel zelf ofzo...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
installeer eerst maar gewoon Windows of Linux of wat je dr ook maar op moet zetten, daarna zoek je even op google naar CpuID of Cpu-Z en daar kan je haast alles wel mee bekijken aan types voor zover je bios die vrijgeeft 
edit:
oh ja... Linux en CpuID/Cpu-Z gaan niet samen natuurlijk
oh ja... Linux en CpuID/Cpu-Z gaan niet samen natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door NoBody op 05-01-2003 19:20 ]
Hoi
Pagina: 1