Ik heb een probleem met Flash in combinatie met DivX filmpjes (.avi bestanden).
Het zit namelijk zo, ik wil de filmpjes openen met BS Player (zie www.bsplay.com) en heb daarvoor ook een command line die er zo uit ziet :
%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
bplay.exe = BS Player
mijndivxfilm = film die ik af wil spelen
- fs -eend = dat hij hem fullscreen afspeeld en dat hij hem aan het eind afsluit
Nu heb ik geprobeerd dit in Flash te koppelen dmv "Get URL" en dan :
URL : file://%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
Dit werkte niet, maar als ik zonder de parameter doe, dan werkt het wel !:
URL : file://%directory%\bplay.exe
Hij geeft dan weliswaar een "Download Box" waarin je "hem kan opslaan" of "openen van huidige locatie". Maar dat maakt niet zoveel uit.
Nu is het dus (nog) niet gelukt om de complete code te koppelen aan de flash button.
Nu had ik gehoord dat dit alles in Director erg simpel was en dus heb ik dat uitgeprobeerd, maar ik kon het flash-bestand (.fla) helemaal niet openen in Director en dus kon ik ook niets koppelen !
Die optie verviel dus ook voor dit moment en als laatste had ik bedacht dat ik de command line wel in html zou kunnen laten uitvoeren om zo te koppelen zegmaar.
Dan zou ik (in javascript ?) een script moeten hebben die de film opend :
file://%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
En dan meteen weer afsluit, zodat er geen onnodige browsers open blijven staan...
Nu heb ik gezocht naar het goede script, maar ik heb dit tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik ben zelf niet zo into javascript (meer) dat ik het even uit m'n blote hoofd kan..
Dus of iemand me kan helpen
P.S. dit is wat ik al wel aan Javascript gevonden had :
<script language="JavaScript">
var mywindow=null;
function openwin() {
mywindow=window.open('test2.html', 'popup', 'optionsenzo');
}
function closewin() {
if (mywindow) {
mywindow.close();
mywindow=null;
}
}
Het zit namelijk zo, ik wil de filmpjes openen met BS Player (zie www.bsplay.com) en heb daarvoor ook een command line die er zo uit ziet :
%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
bplay.exe = BS Player
mijndivxfilm = film die ik af wil spelen
- fs -eend = dat hij hem fullscreen afspeeld en dat hij hem aan het eind afsluit
Nu heb ik geprobeerd dit in Flash te koppelen dmv "Get URL" en dan :
URL : file://%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
Dit werkte niet, maar als ik zonder de parameter doe, dan werkt het wel !:
URL : file://%directory%\bplay.exe
Hij geeft dan weliswaar een "Download Box" waarin je "hem kan opslaan" of "openen van huidige locatie". Maar dat maakt niet zoveel uit.
Nu is het dus (nog) niet gelukt om de complete code te koppelen aan de flash button.
Nu had ik gehoord dat dit alles in Director erg simpel was en dus heb ik dat uitgeprobeerd, maar ik kon het flash-bestand (.fla) helemaal niet openen in Director en dus kon ik ook niets koppelen !
Die optie verviel dus ook voor dit moment en als laatste had ik bedacht dat ik de command line wel in html zou kunnen laten uitvoeren om zo te koppelen zegmaar.
Dan zou ik (in javascript ?) een script moeten hebben die de film opend :
file://%directory%\bplay.exe mijndivxfilm.avi -fs -eend
En dan meteen weer afsluit, zodat er geen onnodige browsers open blijven staan...
Nu heb ik gezocht naar het goede script, maar ik heb dit tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik ben zelf niet zo into javascript (meer) dat ik het even uit m'n blote hoofd kan..
Dus of iemand me kan helpen
P.S. dit is wat ik al wel aan Javascript gevonden had :
<script language="JavaScript">
var mywindow=null;
function openwin() {
mywindow=window.open('test2.html', 'popup', 'optionsenzo');
}
function closewin() {
if (mywindow) {
mywindow.close();
mywindow=null;
}