• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit is toch wel een erg coole speler.
Binnenkort bij www.mp3cdspeler.nl

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/186_2.jpg

Size 40(W) x 79.5(H) x 14.2(D)mm

Weight 41.5g (excluding battery)

Replay file format MP3 (8~320 Kbps), MPEG-2, MPEG-2.5 WMA (5~192 Kbps), ASF

Indication of File information MP3 file : ID3 tag Version 1, Version 2 are supported
WMA : Tag Informations, Microsoft DRM are supported

Internal memory 64/128/256MB nand type flash memory

Expasion memory slot SD (MMC) : 16/32/64/128 MB

PC connection USB V1.1

File transmission speed About 4.5 Mbps

Battery 1 'AAA' size alkaline battery
Consecutive replay time : about 10 hours

LCD FSTN type graphic LCD (indigo blue LED backlight)
(132 x 48 pixel : 3 Line)
Supporting multi-language : more than 30 languages
(English, korean, Japanese, Chinese(simplified, traditional), other European language)

Earphone jack 3.5mm

Output 12 mW (in case of maximum sound: each channel (left, right) : 6 mW )

Output Registance 16 Ohm

Frequency Band 20 Hz - 20 KHz (Error Range : +/- 3 dB)

signal-to-noise ratio 85dB (with JIS-A filter)

Distortion rate Less than 0.1% ( use of JIS-A filter)

Supporting O/S Windows: Windows 98, Windows ME and Windows 2000, XP
MacOS: MacOS X ( 10.1 )

Provided Plug-in Mac I-tunes3 plug in, Windows Media player plug in, Real One player plug in. are provided

Firmware Upgrade Possible

FM Radio Frequency Band : 76~108 MHz
Output: 10mW ( in case of maximum sound: each channel : 5 mW )
signal-to-noise ratio: 45 dB

Voice Recording Voice Recording & FM Recording : ADPCM G.721

In de USA voor $215,=
www.mpwiz.com

Greetz,

Dark Matter

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Hijs zeker mooi, jmmr genoeg zijn de production van mpio best duur. Bovendien maar dit apparaat gebruik van mmc/sd geheugen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

319 euro bij www.mp3cdspeler.nl is toch wel veel geld......

• Dark Matter
  • Niet online
In de USA al voor $200,=
http://www.buympio.com/St...7674&s=MPIO%2DFL100+256MB

Over drie maanden gaat een vriend van mij naar de USA voor een paar maanden. :*)

Nog maar 5 maandjes wachten :(

Maar goed voor het prijsverschil wacht ik wel, alhoewel het wel nog erg lang is.

Greetz

Dark Matter

• Dark Matter
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 05 januari 2003 @ 18:25:
Hijs zeker mooi, jmmr genoeg zijn de production van mpio best duur. Bovendien maar dit apparaat gebruik van mmc/sd geheugen.
Lijkt mij dat sd/mmc op dit moment de beste keuze is voor een mp3 speler.
http://wirelesssoftware.info/more.php/119.html
Of heeft iemand hier misschien een andere mening over.

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 00:28
Heb op het laatste moment toch maar afgezien van de Duex Xp en deze maar besteld. 128mb intern geheugen is mij toch eigenlijk te weinig. En deze ziet er erg mooi uit ook. Als het goed is heb ik hem morgen al binnen en zal hier zo snel mogelijk mijn mening over dit dingetje met jullie delen!

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Sperminator schreef op 07 January 2003 @ 18:16:
Heb op het laatste moment toch maar afgezien van de Duex Xp en deze maar besteld. 128mb intern geheugen is mij toch eigenlijk te weinig. En deze ziet er erg mooi uit ook. Als het goed is heb ik hem morgen al binnen en zal hier zo snel mogelijk mijn mening over dit dingetje met jullie delen!
Hey Sperminator, waar heb jij 'm dan besteld?
want Mp3cdspelers.nl krijg ze pas op de 9e binnen
En voor hoeveel heb je ervoor betaald, want ik ga deze namelijk ook aanschaffen als ik die DUEX XP kan annuleren :]

heb ik niet meer :P

Verwijderd

Sperminator schreef op 07 January 2003 @ 18:16:
Aangezien ik in mijn Digitale fotocamera Compact Flash gebruik, zoek ik naar een MP3 speler hiervoor .. In eerste instantie wil ik een Card Reader, en als er voor een fatsoenlijk bedrag ook nog muziek kan maken is het helemaal leuk .. Dan kan ik het geheugen onderling dus uitwisselen wanneer nodig ..

• Sperminator
Hamlet schreef op 07 januari 2003 @ 18:49:
[...]

Hey Sperminator, waar heb jij 'm dan besteld?
want Mp3cdspelers.nl krijg ze pas op de 9e binnen
En voor hoeveel heb je ervoor betaald, want ik ga deze namelijk ook aanschaffen als ik die DUEX XP kan annuleren :]
Ik heb hem gewoon bij mp3cdspelers.nl besteld. Ze hebben hem vandaag toch nog binnen gekregen. Ik denk dus dat hij morgen wordt geleverd. (hoop ik)

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Ik heb hem gewoon bij mp3cdspelers.nl besteld. Ze hebben hem vandaag toch nog binnen gekregen. Ik denk dus dat hij morgen wordt geleverd. (hoop ik)
Aha, nou ik moet maar eerst afwachten of ik mijn DUEX kan annuleren, ik heb vanochtend een mailtje naar mmport toe gemailed, maar nog steeds geen antwoord terug gekregen :'(

Verwijderd

Hier nog een plaatje

Afbeeldingslocatie: http://www.mpio.ch/produkte/neue%20Modelle/slide0007_image003.jpg

Verwijderd

hm, als je de plaatjes bekijkt dan zijn ze toch niet helemaal hetzelfde.... :?

• Sperminator
Owh hier nog een paar nieuwe foto;s van de mpio

Afbeeldingslocatie: http://www.mpnavi.com/img/el/el-w-d.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mpnavi.com/img/el/el-w-i.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mpnavi.com/img/el/el-w-o.gif

Is ie mooi of issie mooi????? :)

Maar volgens mij moet ik wel erg uitkijken dat er geen krassen op komen.

Verwijderd

Non de ju....wat een mooie speler zeg ! vooral dat Chroom (middelste) het is net een duur horloge

Verwijderd

Dark Matter schreef op 05 January 2003 @ 21:54:
In de USA al voor $200,=
http://www.buympio.com/St...7674&s=MPIO%2DFL100+256MB

Over drie maanden gaat een vriend van mij naar de USA voor een paar maanden. :*)

Nog maar 5 maandjes wachten :(

Maar goed voor het prijsverschil wacht ik wel, alhoewel het wel nog erg lang is.

Greetz

Dark Matter
Wel eens gedacht aan invoerrechten en BTW ???

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 23:33:
[...]

Wel eens gedacht aan invoerrechten en BTW ???
wel eens gedacht om gewoon als handbagage zonder doos of wtf dan ook mee terug te nemen? je had em immers al toen je naar de usa ging, of niet? ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dark Matter schreef op 06 January 2003 @ 12:24:
[...]

Lijkt mij dat sd/mmc op dit moment de beste keuze is voor een mp3 speler.
http://wirelesssoftware.info/more.php/119.html
Of heeft iemand hier misschien een andere mening over.
Ja zeer zeker, CF is voor mij de beste optie omdat mijn digicam en straks ook mijn pda dat kunnen gebruiken.

Daarbij is sd/mmc veel duurder per mb dan bijv. CF/SM.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00
Ik zit ongeveer met 't zelfde dillema als een aantal van jullie. Jullie willen een speler met CF geheugen. Wat dacht je van de NEX IIe? Aangezien ik hier een digicam heb liggen die niet steeds in gebruik is, en tevens een reepje CF van 32MB en 128MB, kan ik die van 128MB natuurlijk het grootste deel van de tijd gebruiken voor de MP3 speler...:) Scheelt weer centjes he ;) Maar toen zag ik de DUEX, zeer geil dingetje, maar ik weet nu echt niet meer welke ik wil :( Kan iemand me uit de brand helpen?

• Sperminator
Nou ik heb hem binnen. En hij is inderdaad erg mooi. De oordopjes die erbij zitten zijn echt waardeloos. Daar heb je niks aan. Maar gewoon met goeie oordopjes is het geluid gewoon goed.

Tjah ik weet niet als iemand nog vragen ofzow heeft vraag ze maar dan beantwoord ik ze wel. Het is trouwens net als bij de meeste mp3 spelers niet mogelijk om de muziek files te uploaden vanaf de player. Maar ikzelf vind dat geen probleem.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

zork schreef op 08 January 2003 @ 15:57:
Ik zit ongeveer met 't zelfde dillema als een aantal van jullie. Jullie willen een speler met CF geheugen. Wat dacht je van de NEX IIe? Aangezien ik hier een digicam heb liggen die niet steeds in gebruik is, en tevens een reepje CF van 32MB en 128MB, kan ik die van 128MB natuurlijk het grootste deel van de tijd gebruiken voor de MP3 speler...:) Scheelt weer centjes he ;) Maar toen zag ik de DUEX, zeer geil dingetje, maar ik weet nu echt niet meer welke ik wil :( Kan iemand me uit de brand helpen?
Ik was bijna voor een mpio gegaan (dmg+) op het laatste moment besefde ik dat het veel geld was voor een product met maar 128mb geheugen en dan een hdd speler goedkoper was. Toen toch maar voor een netmd gegaan (n1 was ook te duur voor zijn prestatie dus ook terug gebracht).

Ik heb nu toch maar besloten om voor de ZEN incl. remote te gaan (fm tuner ;)). Moet alleen even wachten tot ik genoeg geld heb (monitor was kapot dus moest een nieuwe kopen).

• zork
Maar dan heb je 't over duurdere alternatieven :) De reden waarom de Nex IIe en de Duex zo aantrekkelijk zijn, is de relatief lage prijs :y)

Verwijderd

bolleh schreef op 08 januari 2003 @ 10:28:
[...]

wel eens gedacht om gewoon als handbagage zonder doos of wtf dan ook mee terug te nemen? je had em immers al toen je naar de usa ging, of niet? ;)
Klopt als een bus...maar ik denk dat 9 van de 10 mensen niet in de USA zijn om het ding mee te nemen, daarom mijn mening als je deze besteld vanuit nederland

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Sperminator schreef op 08 January 2003 @ 21:35:
Nou ik heb hem binnen. En hij is inderdaad erg mooi. De oordopjes die erbij zitten zijn echt waardeloos. Daar heb je niks aan. Maar gewoon met goeie oordopjes is het geluid gewoon goed.

Tjah ik weet niet als iemand nog vragen ofzow heeft vraag ze maar dan beantwoord ik ze wel. Het is trouwens net als bij de meeste mp3 spelers niet mogelijk om de muziek files te uploaden vanaf de player. Maar ikzelf vind dat geen probleem.
Kan je met deze MPIO FL100 ook net als met de andere mp3 producten om je nek heen hangen? Hebben ze zeg maar ergens een gaatje gemaakt om een touwtje vast te maken? :]

Verwijderd

Sperminator schreef op 08 januari 2003 @ 21:35:

Hoe is de ontvangst en geluidskwaliteit van de ingebouwde radio?
Ik zit nl. nog te twijfelen tussen de FL100 en de iRiver ifp190TC. :?

• Sperminator
Na een aantal nummers gluisterd te hebben moet ik toch eerlijk zeggen dat de bass helemaal niet zo mooi is. Ïk ben geen audiofiel, maar mijn minidisc geeft duidelijk een veel betere bas.

Het radio geluid vind ik zelf erg slecht. Maar misschien is dat normaal voor portable players dat weet ik eerlijk gezegd niet.

Hoge tonen zijn wel gewoon goed. Maar aangezien ikzelf veel muziek luister met veel bass erin is dit erg vervelend.

Ik ga toch proberen het product te retourneren. Maar dat gaat misschien niet lukken. Ze nemen namelijk geen mp3 spelers terrug die uit de verpakking zijn geweest.

Verwijderd

hmmm, slecht nieuws dus :( .........ga ik, denk ik, toch maar voor de iRiver 190TC.....

• zork
Is de bas van de Nex IIe eigenlijk wel lekker (met goede doppen). Die heb ik nml besteld, en aangezien ik meestal techno, trance en hardstyle luister...:)

Verwijderd

Zijn er nog meer mensem die zo'n mp3 spelertje hebben. Ik wil er namelijk 1 kopen maar wat vinden anderen van de geluidskwaliteit. Ik kan ook nergens een review van deze speler vinden.

• Dark Matter
  • Niet online
Ik zou ook erg graag een review van gebruikers van deze speler zien.

Verder had ik graag informatie over het bestellen en de kosten van mpwiz.com.
In het bijzonder de invoerrechten.

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Niet om vervelend te doen, maar kan iemand er iets meer over vertellen?
Ik ben vooral zeer benieuwd naar de geluidskwaliteit en de mogelijkheid voor shuffle play.

• Dark Matter
  • Niet online
Ik heb sinds enkele weken de mpio fl100 128MB en ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb er wel de sennheiser 500mx oordopjes bijgenomen, omdat deze toch een duidelijke verbetering voor de geluidskwaliteit zijn.
De mpio manager software werkt makkelijk.
Je kunt folders maken etc.
Navigeren tussen de mp3's met de speler zelf gaat soepel na een uurtje oefenen.
Ik heb er een setje GP powerbanks 800 AAA bijgenomen.
En ik gebruik de speler nu dagelijks.
Wat shuffle betreft kun je instellen dat ie de nummers in random volgorde moet afspelen. Tevens kun je instellen dat ie dan alle nummers moet nemen of alleen die nummers van de folder die je hebt geselecteerd.
De mpio spelers zijn echt goed, maar dat zijn die van iriver ook.
Wil je een kwaliteit speler hebben dan zul je toch een van deze merken moeten kiezen.

[ff tussendoor]
De iriver IHP 100 is natuurlijk ook echt helemaal tegek.
Wel een stukje groter en zwaarder maar toch.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-world.net/images/hardware/iriver/ihp100.jpg

[/ff tussendoor]

Greetz,

Dark Matter

BTW
Nog vragen, stel ze!!!

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

_/-\o_
Thnx.
Dat was precies wat ik hoopte te horen
_/-\o_

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

DPCKippie schreef op 13 March 2003 @ 10:59:
_/-\o_
Thnx.
Dat was precies wat ik hoopte te horen
_/-\o_
Dan mag ik jou wat anders vertellen.

Van zowel de fd100 als fl100 is de bass gewoon zacht. Mijn oude MD speler blaast ze eruit. Als je daar niet zoveel om geeft zijn het wel mooie aankopen. Betreffende de FM tuner Radio1 is eigelijk het enigste wat ik goed kan ontvangen (eigelijk ook het enigste wat ik luister :P). Ik vind de kwaliteit dus wel meevallen vooral lage tonen zijn zacht. Hoge tonen komen er wel redelijk uit.

Ik vraag me af of dit met de iriver player beter is. Iemand die dat weet?

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:05

Aidix

Geluidspietlut

Als de iRiver net zo'n equalizer heeft als de iMP400 dan is komt het op het volgende neer:

-iets minder bass dan een SOny MZN505 md speler maar dan moet je wel EQ limit uit zetten als je dat niet doet heeft hij minder bas EN gaat hij een stuk zachter..

• Byzanthy
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb'm net vanmiddag gekocht voor slechts 199 eurootjes bij de media-markt, de 128MB versie wel te verstaan.

Nou nog lekker gaan knooien... ;)

1 1/2 uur later: :(

Ik ben over de bass van dit machientje niet te spreken. En ik vraag me af of dat verbeterd met andere oordoppen. Dezelfde MP3 klinkt met dezelfde koptelefoon namelijk beter vanuit m'n laptop dan vanuit de MPIO. In de winkel had ik al even geluisterd naar de demo-song die op het apparaatje stond, die was helemaal niet om aan te horen. Toen ben ik er nog vanuit gegaan dat dat misschien aan die demo lag, inmiddels denk ik daar wat anders over.
Ik vraag me trouwens af of het geluid te maken zou kunnen hebben met het verschil in vermogen wat mijn laptop produceert vergeleken met de speler, iemand enig idee of een andere koptelefoon dan misschien toch nog verschil kan maken???

Als dat niet zo is ga ik dit ding terugbrengen naar de media-markt... helaas. het ding ziet er prima uit maar geluid is voor mij belangrijker.

Iemand nog andere suggesties voor een MP3-speler met soortgelijke specificaties en een beter geluid?

PS: de I-bead zie ik niet zo zitten, elke keer moeten opladen via een USB lijkt me verre van ideaal.

update 5 dagen later
Goed, ik ben dus met de MPIO terug gegaan naar de mediamarkt. Vervolgens heb ik daar nog naar een andere FL100 geluisterd die geen gekraak en gekreun liet horen bij de sample-songs. Inmiddels heb ik met het nieuwe exemplaar en m'n eigen nummers goede ervaringen opgedaan. De bassen zijn een stuk beter, welliswaar niet heel zwaar, maar dat zul je op niet veel spelers tegenkomen.

Het lijkt er dus op dat mijn slechte ervaringen met het eerste exemplaar zijn te wijten aan een technisch mankement van die ene speler, de andere FL100's zijn dus waarschijnlijk prima.
Wel adviseer ik om als je voor de FL100 kiest om het bijbehorende (strak uitziende) leren beschermhoesje te gebruiken. Welliswaar valt je flashie spelertje dan wat minder op maar het scheelt je wel een hoop poetsen... elke vingerafdruk blijf je zien op die spiegel-voorkant.

;)

[ Voor 107% gewijzigd door Byzanthy op 24-04-2003 22:16 ]

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:40
Het gebrek aan bas is bij spelertjes die op één 1.5 voltbatterijtje draaien niet vreemd. Uit 1.5 volt kun je gewoon geen power halen. En de meeste power wordt opgeslokt door de lage tonen. Het uitgangsniveau is van dergelijke spelers dan ook meestal niet hoger dan 2x 5mw. Voldoende om -de toch al basloze- oordopjes van geluid te voorzien, maar onvoldoende om een aangename bas te produceren bij gebruik van een betere hoofdtelefoon, simpelweg omdat het vermogen daartoe niet toereikend is. Het volume is van deze spelers ook vaak niet om over naar huis te schrijven, dus het aansluiten van een betere (neck)hoofdtelefoon, die vaak en wat lager rendement heeft dan oordopjes, heeft dan ook niet zo veel zin omdat het geluid (vooral de bassen!) dan snel gaan vervormen door gebrek aan vermogen.

Beter is om te kijken naar spelers die over een wat ruimere voeding beschikken (minimaal 3 volt van twee AA penlites is aan te bevelen) en een uitgangsniveau beschikken van minimaal 15mw per kanaal.

Klein en superzuinig op één batterijk lijkt heel leuk, maar als het ten koste gaat van de geluidskwaliteit? Nee laat dan maar.

Kijk dan liever naar een harddisk-gebaseerde mp3speler. De hebben doorgaans een stuk ruimer gedimensioneerde versterker aan boord en klinken dienovereenkomstig een stuk beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 20-04-2003 22:58 ]

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

JazzySOB schreef op 20 April 2003 @ 22:56:
Het gebrek aan bas is bij spelertjes die op één 1.5 voltbatterijtje niet vreemd. Uit 1.5 volt kun je gewoon geen power halen. En de meeste power wordt opgeslokt door de lage tonen. Het uitgangsniveau is van dergelijke spelers dan ook meestal niet hoger dan 2x 5mw.

[Knip-knap]

Kijk dan liever naar een harddisk-gebaseerde mp3speler. De hebben doorgaans een stuk ruimer gedimensioneerde versterker aan boord en klinken dienovereenkomstig beter.
Er zit idd veel waarheid in je verhaal. Een interessante ontwikkeling op het gebied van de mini-flash-spelertjes is evenwel het verhogen van het genoemde uitgangsniveau.

De nieuwe iRiver iFP-3XX-serie beschikt inmiddels over 2x12mW, dus dit komt aardig in de buurt.

Overigens proberen veel spelertjes het gebrek aan "levendig" geluid te compenseren met de meest dwaze frequentieboosts, die de klant slechts op 1 specifiek onderdeel bedienen: bass waarbij de helderheid van de hogere frequenties (doelbewust?) wordt weggedrukt.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

the_Omniscient schreef op 20 April 2003 @ 23:03:
[...]
Er zit idd veel waarheid in je verhaal. Een interessante ontwikkeling op het gebied van de mini-flash-spelertjes is evenwel het verhogen van het genoemde uitgangsniveau.

De nieuwe iRiver iFP-3XX-serie beschikt inmiddels over 2x12mW, dus dit komt aardig in de buurt.

Overigens proberen veel spelertjes het gebrek aan "levendig" geluid te compenseren met de meest dwaze frequentieboosts, die de klant slechts op 1 specifiek onderdeel bedienen: bass waarbij de helderheid van de hogere frequenties (doelbewust?) wordt weggedrukt.
Onder het motto: Heb je genoeg harde lage tonen dan maak je de hoge tonen overbodig. Lijkt me dus wel een redelijke aanname (dat ze de hoge tonen doelbewust wegdrukken).

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 20 April 2003 @ 23:03:
ik zit echt verschrikkelijk te twijfelen tussen de mpio fl100 en iriver iFP-190TC. eerlijk gezegd vind ik de iriver niet echt mooi vormgegeven.. maar voor de rest lijkt het me een prima speler.
de mpio lijkt me ook mooi omdat je het geheugen kunt uitbreiden (of in ieder geval losse mem cards meenemen zodat je meer muziek kunt draaien). alleen vind ik de 'spiegel' bovenkant niet echt geweldig omdat deze snel vies wordt.

nu ik dit stukje lees over de slechte bass begin ik nog meer te twijfelen. ik vind de bass die mijn IMP-350 (mp3 cd speler) produceert al een beetje aan de zwakke kant. Is het bij deze spelers nog erger?
kan ik nou beter wachten op de nieuwe iriver mp3 speler? die heeft dus blijkbaar een betere output?
nadeel van díe speler is dan weer dat er functies op zitten die ik nevernooit niet gebruik (line-in, mic).. en dan betaal ik daar natuurlijk meer voor.

weet iemand misschien nog een andere mp3speler waar ik naar zou kunnen kijken? (die aan mij eisen voldoet :)) - niet de ibead, dat ding vind ik echt verschrikkelijk lelijk :p

• Byzanthy
Ter info... ik heb m'n slechte ervaringen over krakende bassen op de FL100 (zie hierboven) even geupdate. De mening valt nu wat positiever uit ;)

• Byzanthy
Voor de eigenaars van dit apparaatje:
Er is nu voor de FL100 (maar ook voor de FD100) nieuwe firmware verschenen. Een aantal bugjes zijn gefixed en het is nu o.a. mogelijk om voice-recordings in twee verschillende bitrate-kwaliteiten op te nemen. Ook schijnen ze wat hebben kunnen sleutelen aan het stroomverbruik zodat je AAA-tjes wat langer meegaan. ;)

http://www.mpio.com/download/list.html?tb=efirmware

PS: het schijnt dat je inmiddels ook 512MB SD kaartjes kunt gebruiken in dit apparaatje, nu alleen nog even wachten totdat die kaartjes goedkoper worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Byzanthy op 01-05-2003 00:01 ]

Pagina: 1