Toon posts:

Welke tv als keuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
JVC AV32L2GR
+ Home cinema set
Sony dav-s880

Totaal prijs: 2096 Euro
( incl meubel )

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/0/8756f9219e544701c1256a3f00449ef3/Foto/0.7C!OpenElement&FieldElemFormat=jpg

of

Sony KV-32FX65
+ Home cinema set
Sony dav-s880

Totaal prijs: 2300 Euro
+ Meubel 180 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/0/c3152bcf83b1bda4c1256968005129ad/Foto/0.7C!OpenElement&FieldElemFormat=jpg

Tevens een leuke grote tv gezien namelijk SONY KP-41S5
alleen dat is een projectie dat lijkt me niet echt helemaal super beeld maar wel groot...

wat zou volgens jullie het beste setje zijn en waarom ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 16:04 ]

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 20:11

almightyarjen

When does the hurting stop?

Doe aub geen projectie-tv: dat ziet er niet uit! En ik raad je toch een Philips aan. JVC heeft een hele rare manier van comprimeren als er geen breedbeelduitzending is: hij comprimeert heel erg sterk aan de zijkanten, als je dan een voorbij rijdende auto ziet, dan wordt-ie in één keer een stuk breder aan de zijkant, dat kijkt behoorlijk irritant. De sony is wel leuk: maar ik vind in een philips een beter beeld zitten, maar dat is persoonlijk. De DAV 880 is een leuk setje.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Topicstarter
De Jvc ziet er erg leuk uit en is tot nu toe me eerste keuze... is het echt waar dat hij de uitzendingen die niet in breedbeeld zijn lelijk weer gaat geven ? ik ga dat dan even in de winkel nakijken maar dat zou zeker jammer zijn omdat het juist een goede prijs is

• almightyarjen

almightyarjen

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 16:24:
De Jvc ziet er erg leuk uit en is tot nu toe me eerste keuze... is het echt waar dat hij de uitzendingen die niet in breedbeeld zijn lelijk weer gaat geven ? ik ga dat dan even in de winkel nakijken maar dat zou zeker jammer zijn omdat het juist een goede prijs is
Yep, het is echt waar: ik verkoop die dingen zelf. Het is alleen goed te zien bij snel bewegende beelden, van links naar rechts of andersom.

Verwijderd

Topicstarter
Ok... maar die sony dan is dat dan wel wat of is er een ander model wat je me kan aanraden er moet wel een meubel bij komen dat is iets wat ik minimaal wil.

die sony 880 set krijg ik voor 939 Euro en die tv wil ik dan voor 1300 euro kopen ( in die winkel krijg ik het voor inkoop aangezien het een sponsor is.. )

maar qua advies wil ik er niet terecht je weet maar nooit wat ze graag weg willen hebben enz :) dus vandaar hiero...

• almightyarjen

almightyarjen

Die Sony TV is toch wel een van de meest verkochte sony breedbeelds (samen met zijn 28" broertje). Jammer alleen dat er geen digital scan op zit. Er is ook een meubel bij te verkrijgen, maar dat wist je waarschijnlijk al wel. Een hele mooie philips is de 32PW8807, die heeft wel digital scan, is wel wat duurder. Is ook een meubel bij te verkrijgen.

Advies: 939 Euro voor een DAV 880 is niet echt scherp: loop een grote winkel (Megapool, S&F, It's) binnen, je kan er 10% vanaf lullen, als je een TV en Homecinemaset in één keer koopt.

Pagina: 1