[FS] JSF (1997)

Pagina: 1
Acties:

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
ik heb afgelopen week het spel JSF gekocht van Eidos.
het spel kostte maar 7€ dus ik dacht meenemen die hap
het zit in zo'n mooi dvd hoesje alleen zonder handleiding, nou dacht ik die staat vast op de cd, en idd hij stond op de cd 158 pagina's om precies te zijn.
Alleen geen spoor te bekennen van de Controls :?
heeft iemand die eventueel voor mij?

Toen ik het spel gewoon een beetje aan het uitproberen was viel hij soms nog wel eens terug naar windows dus ik dacht ik moet een patch hebben en wat bleek ze hadden hem keurig op de cd gezet met een textbestand erbij met de fixes en de installatie procedure.
De patch heb ik erover heen gegooid en sinds dien vraag hij om de cd tijdens het starten van het spel ( de cd zit er dus gewoon in)
ik heb ook geprobeerd om de cd in een andere cdrom te leggen maar dit helpt ook al niet.

heeft iemand hier een verklaring voor?
want de enige oplossing die ik nog zie is een crack zoeken maar dat wil ik niet.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

ik heb afgelopen week het spel JSF gekocht van Eidos.
het spel kostte maar 7€ dus ik dacht meenemen die hap
het zit in zo'n mooi dvd hoesje alleen zonder handleiding, nou dacht ik die staat vast op de cd, en idd hij stond op de cd 158 pagina's om precies te zijn.
Alleen geen spoor te bekennen van de Controls :?
heeft iemand die eventueel voor mij?
zie pagina 89 en verder
Toen ik het spel gewoon een beetje aan het uitproberen was viel hij soms nog wel eens terug naar windows dus ik dacht ik moet een patch hebben en wat bleek ze hadden hem keurig op de cd gezet met een textbestand erbij met de fixes en de installatie procedure.
De patch heb ik erover heen gegooid en sinds dien vraag hij om de cd tijdens het starten van het spel ( de cd zit er dus gewoon in)
ik heb ook geprobeerd om de cd in een andere cdrom te leggen maar dit helpt ook al niet.

heeft iemand hier een verklaring voor?
want de enige oplossing die ik nog zie is een crack zoeken maar dat wil ik niet.
opnieuw installeren :?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 16:36 ]

• joostve
ja ik had hem al opnieuw geinstalleerd
en weer nadat ik de patch installeer vraagt hij om de cd

edit: ja de controls heb ik gevonden hoor thx

[ Voor 21% gewijzigd door joostve op 05-01-2003 17:45 ]

• joostve
op internet is er haast niks meer over te vinden over dit spel
weet iemand hoeveel patches er uit zijn gebracht? en zijn ze nog ergens te krijgen?
http://www.innerloop.com/download.htm is eigenlijk het enige nuttige wat ik kan vinden

• joostve
beetje vaag spel
volgens mij snap ik het niet helemaal want ik zie namelijk nooit wat op me radar :S
in F22 adf was dat wel ff anders

Pagina: 1