Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
mag je wel voor zorgen dat je water echt zuiver is....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
lijkt me inderdaad ook het geval dat het snel zal dichtslibben, door kalk, of onzuiverheden...
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Je moet er volgens mij altijd voor zorgen dat het water zuiver is (bij mij zit er gewoon hema-antivries bij). Maar je hebt een punt, hoe fijnmaziger hoe sneller verstoppingen, ik zal eens kijken wat de fabrikant erover te verrtellen heeft.
[ Voor 1% gewijzigd door Spice op 06-01-2003 14:20 . Reden: nederlandsch ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Yup, dit zijn de betere ontwerpen, zoals JumpStart in zijn simulatietopic ook al aangetoond heeft.
Maar 'dat je water schoon moet zijn' vind ik een non-issue. Als je vaste deeltjes in je oplossing hebt zitten klopt er om te beginnen al iets niet (kan evt met een 2e hands autoradiator nog wel gebeuren). En als de deeltjes groot genoeg zijn om de boel te verstoppen, dan klopt er al helemaal iets niet.
Maar 'dat je water schoon moet zijn' vind ik een non-issue. Als je vaste deeltjes in je oplossing hebt zitten klopt er om te beginnen al iets niet (kan evt met een 2e hands autoradiator nog wel gebeuren). En als de deeltjes groot genoeg zijn om de boel te verstoppen, dan klopt er al helemaal iets niet.
Verwijderd
wel een vet systeem zeg, en kalt kan zich overal afzetten...
maar en zijn genoeg pompjes met filter te koop / te modde
maar en zijn genoeg pompjes met filter te koop / te modde
Pagina: 1