Toon posts:

FF wheels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zeer binnenkort een race stuurtje kopen om mun racegames wat stoerder te maken.

Maar ik zit enorm te twijfelen tussen de Microsoft Sidewinder Force Feedback(€89,95) en de Thrustmaster Ferrari GT Force Feedback(€98,95).

Opzich is microsoft goed in zijn hardware en is het logisch dat ik dus voor de microsoft ga, maar nu heb ik toch ook weer goeie reviews gelezen over de Thrustmaster terwijl thrustmaster toch weer meer bij de mindere merken hoort. Of te wel ik weet niet waar ik aan toe ben met deze 2 stuurtjes.

Dus mij vraag:

Wie heeft er ervaring met deze stuurtjes (liefst allebei)? en wat denk jij dat de beste keuze is?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb wel eens in de winkel beiden stuurtjes gezien, en ik zou gaan voor de Thrustmaster. Ik zou die kiezen omdat ik deze wat lekkerder in de hand vind liggen en deze is qua uiterlijk wat steviger (teminste, zo lijkt het).

Je zou het beste gewoon naar de winkel gaan en deze stuurtjes eens testen, wie weet vind je de MS wel veel lekkerder dan die Thrustmaster... het is dus een kwestie van smaak en gevoel.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb zelf een MS stuurtje, en die bevalt mij behoorlijk goed moet ik zeggen. Thrustmaster vind ik persoonlijk wat minder degelijk (van wat ik gezien heb dan).

maarja, dat is behoorlijk persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dit was gister (zaterdag) ook een beetje het probleem, hiero bij mij in alphen waren die ding spontaat allemaal uitverkocht(zeer vaag maar oke), Ik kon alleen de Thrustmaster vinden maar die mocht ik niet testen :(

Verwijderd

Hmm... Heb ooit eens een Trustmaster stuurtje gehad. Vond het niets. Ik kon hem niet goed bevestigen aan m'n bureau (omslachtig bevestigingsmechanisme dat niet eens dat stuur goed vast hield). Verder vond ik hem lelijk en lag hij niet lekker in de hand. Maar ja, hij was wel goedkoop.
Heb nu een logitech forcefeedback. Heerlijk ding. De MS stuurtjes heb ik geen ervaring mee. Ik zou als ik jou was iig niet voor die Trust gaan. Zal waarschijnlijk toch tegenvallen en dan wil je alsnog een goed en duurder stuurtje. Ben je 2x geld kwijt.
Zowieso moet je eerst zo'n stuurtje ergens zelf testen. Gewoon naar een betere zaak gaan waar dat wel mag.

Ik zeg: Goedkoop is duurkoop ;)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je effe naar tomshardware.com gaat moet je daar effe zoekne naar een test van stuurtjes... Er was een tijdje terug daar een uitgebreide test van sturen, waaronder de MS en vast ook die thrustmaster wel...

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 05 januari 2003 @ 16:05:
Als je effe naar tomshardware.com gaat moet je daar effe zoekne naar een test van stuurtjes... Er was een tijdje terug daar een uitgebreide test van sturen, waaronder de MS en vast ook die thrustmaster wel...
Ik weet dat ze die test hadden, jah, maar hijs 404 geworden |:(

Verwijderd

Topicstarter
mhm, schijnbaar niet goed genoeg gezocht, nah tnx iig :)
Pagina: 1