Toon posts:

Slaapkamer-computer

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zou graag een computer kopen. Het moet geen nieuwe zijn, dit is zelfs niet mogelijk aangezien ik maar een arm studentje ben.

Volgende dingen zou hij moeten kunnen:

MP3-spelen
DIVX,MPEG en andere video bestanden vlot kunnen spelen
Kleine achtergrond programmatjes lopen => Micr, Kazaa
Oudere games spelen 199* tot 2001
Chatten
En natuurlijk mij kunnen wekken smorgens ;)

Ook een belangrijke vereiste is dat hij nogal stil is. Waar moet ik dan vooral op gaan letten?

Zou wel graag een AMD processor hebben. Duron/Athlon aangezien van wat ik er me moet kunnen had ik gedacht aan een 500-1000 mhz processor.

Alle verdere hulp en informatie is welkom alvast bedankt,
Kevin AMD

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kijk eens op de site van Vraag en aanbod Zit vast nog wel wat tussen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

En anders 2dehands.nl of marktplaats.nl

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:36

Airpower

Feel the Power!

Of natuurlijk ebay.nl

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk ik weet wel waar hem te vinden, maar ik slaap in mijn slaapkamer zie je :) en aangezien onze huidige computer nogal heel wat lawaai maakt waar moet ik dan op letten om hem stil te hebben of hem zo weinig mogezlijk lawaai te laten maken?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Neem een shuttle. http://shuttle.ece-it.nl/

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 15:01:
Tuurlijk ik weet wel waar hem te vinden, maar ik slaap in mijn slaapkamer zie je :) en aangezien onze huidige computer nogal heel wat lawaai maakt waar moet ik dan op letten om hem stil te hebben of hem zo weinig mogezlijk lawaai te laten maken?
Geen AMD, neem iets van intel dat nog passief gekoeld kan worden, bv een P3 500 ofzo

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Topicstarter
Passief koelen? Wat is dat? :s zal proberen hierover wat meer te vinden.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 15:04:
Passief koelen = zonder fan ( fan zorgt voor (meer) stromende lucht over het koelelement).

Gezien je postgedrag en nieuwigheid hier raad ik je aan om ff veel te zoeken in de search en op Google. is genoeg op te vinden :)
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 15:07:
dat er een groot stuk metaal ofzo op zit die door allerlei rare uitsteeksels (rechtopstaande staafjes enzo) zoveel contact maakt met de lucht dat de warmte makkelijk afgevoerd kan worden. dan hoeft er dus geen koeler op.

edit: laat
Dat laatste moet je dus weglaten. Koelelement is (een onderdeel) van de 'koeler' lijkt me :)

to edit: jah :+

[ Voor 39% gewijzigd door Vinnie op 05-01-2003 15:10 ]

C:\>_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 15:04:
dat er een groot stuk metaal ofzo op zit die door allerlei rare uitsteeksels (rechtopstaande staafjes enzo) zoveel contact maakt met de lucht dat de warmte makkelijk afgevoerd kan worden. dan hoeft er dus geen koeler op.

edit: laat

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke ik hem het gevonden, maar hij moet niet volledig stil zijn die pc hoor :) hij staat 3-4 meter van mijn bed en ik zou gewoon nog moeten kunnen slapen :)

Deze is een luidruchtige koeler waar je niet me kunt slapen, is dit nog wel mogenlijk met stillere koelers dan?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat noem je luidruchtig he :) Ik kan nog gewoon slapen met een deik casefans op 7V en ThermalTake SuperOrb, en een sloot hdd's :z

Erg stille koeler is b.v. de Silverado, hoor je echt niet. Of je moet erg goed luisteren. je voedingsfan op 7V ofzo modden helpt ook veel.

Genoeg mogelijkheden dus om je comp stiller te maken.

C:\>_

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zoek de 2dehands site's eens af, een pc van 600mhz+ kan alles wat jij wilt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.