Ik kwam erachter dat je met Norton Util je pagefile niet meer kan defragmenteren! Een proggie dat ik vond (pagedrfg) werkte ook niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar...?
Hoe krijg ik dit voor elkaar...?
Verwijderd
Hij start nog op, alleen is traag als dikke stront in januari tegen de berg op...Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 14:52:
virtueel geheugen op nul? dan mag je hopen dat hij nog opstart...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nee, dikke stront met klontjes door een trechterc70070540 schreef op 05 januari 2003 @ 14:53:
[...]
Hij start nog op, alleen is traag als dikke stront in januari tegen de berg op...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Het heeft ook geen enkele zin. Maarja als hij zijn pagefile gedefragmenteerd wil hebben is dit EEN oplossing. Naar het nut had hij niet gevraagd.Okyah schreef op 05 January 2003 @ 14:54:
[...]
Nee, dikke stront met klontjes door een trechter![]()
maar tis je vergeven
Maar heeft het veel zin? Khad t wel eens gedaan, maar ik merkte er weinig van, of helpt t slechts als je een verschrikkelijk grote pagefile hebt, of als je weinig ram hebt (en de pagfile dus meer gebruikt?)
of van onze bekende mark russinovich...wildhagen schreef op 05 January 2003 @ 18:10:
Er zijn wel tools die dat kunnen, Diskeeper bijvoorbeeld.
A wise man's life is based around fuck you
Thanks.. altijd handig!zwelgje schreef op 05 januari 2003 @ 18:12:
[...]
of van onze bekende mark russinovich...
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/pagedefrag.shtml
Wees consequent, maar niet altijd
Yup, maar ze hebben dan ook erg goede toolsOok schreef op 05 January 2003 @ 18:48:
[...]
Thanks.. altijd handig!
Komen echt veel handy tools van die site af zeg
Virussen? Scan ze hier!
Die noemde ik in m'n eerste post al... Die werkt dus niet bij mij... (hij wil pagefile gewoon niet optimaliseren).zwelgje schreef op 05 January 2003 @ 18:12:
[...]
of van onze bekende mark russinovich...
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/pagedefrag.shtml
en we hebben het over het zelfde tooltje?Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:04:
[...]
Die noemde ik in m'n eerste post al... Die werkt dus niet bij mij... (hij wil pagefile gewoon niet optimaliseren).
A wise man's life is based around fuck you
Maar eh heb je wel een reboot gedaan nadat je hebt ingesteld dat ie moet defraggen ? Overigens het defraggen gaat zeg maar "buiten windows om" en gebeurt vlak voor het windows welkom scherm , mischien niet gezien ?Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:04:
[...]
Die noemde ik in m'n eerste post al... Die werkt dus niet bij mij... (hij wil pagefile gewoon niet optimaliseren).
[ Voor 18% gewijzigd door Keesk op 05-01-2003 23:22 ]
"Een proggie dat ik vond (pagedrfg) werkte ook niet." Dat had dus pagedfrg moeten zijn (de naam van de zip waarin pagedefrag zit)...zwelgje schreef op 05 januari 2003 @ 23:08:
[...]
en we hebben het over het zelfde tooltje?
dan had je dit er maar wat beter bij moeten zetten... dat was namelijk niet echt duidelijk,
Ja, weet ik. Alles gedaan en gezien. De andere bestanden die pagedefrag kan optimaliseren verwerkt 'ie wel goed. Maar pagefile.sys gewoon niet. Maar ik bedenk me nu dat dat kan komen doordat m'n C: partitie zowat vol is (nog maar 850 Mb over). Ik las net ergens, volgens mij in de readme.txt, dat gebrek aan schijfruimte een goede optimalisering kan tegenwerken...Keesk schreef op 05 January 2003 @ 23:14:
[...]
Maar eh heb je wel een reboot gedaan nadat je hebt ingesteld dat ie moet defraggen ? Overigens het defraggen gaat zeg maar "buiten windows om" en gebeurt vlak voor het windows welkom scherm , mischien niet gezien ?
Klopt, de regel '1,5 maal RAM = grootte pagefile' (of 2,5) ging nog op voor het DOS tijdperk, 4 MB ram en 10 MB swapVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 09:51:
[...]
Nog wat anders... ik heb 512 MB RAM en (dus) een pagefile van 768. Is dat eigenlijk niet veel te groot? Hoe meer RAM je hebt, hoe minder die pagefile gebruikt wordt, toch...? Tot hoever geld de regel pagefile=1,5 x RAM?