Toon posts:

[winXP] Zwart scherm in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag allemaal,

Ik heb een probleempje in Windows XP, als ik mijn compiter aanzet, start hij gewoon op. Ik krijg een leuk opstart schermpje te zien, maar als er dan een inlog scherm hoort te komen, krijg ik een zwart schermpie met een cursor en meer niet??

Weet er niemand iets om dit op te lossen

Een recovery cd heb ik wel, maar die wist mijn hele C schijf, en ik wil nog wel mijn bestanden kunnen redden die op de C schijf staan

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kan je wel opstarten in de veilige modus?

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan ik ook niet, dan krijg ik nog steeds een zwart scherm

• BreadFan
  • Niet online
En eens opstarten met een win98 bootdiskette?

Verwijderd

Topicstarter
en dan?? 8)7

• mduijvendijk
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Heb dit probleem gehad met windows 2000, maar dat kwam toen door de video kaart

Sometimes human's are...

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik heb het probleem ook eens gehad en toen was het een vernaggeld 'theme' waarvan i de bestanden niet goed kon vinden en toen had ik ook alleen een crusor en voor de rest zwart. Ik het het opgelost door uit mijn hoofd op de goede toetscombinaties te drukken en zo te herstellen naar het defaullt theme, maar ik ben daar wel een anstig 1/2 uurtje mee bezig geweets. Overigens ook in XP.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
het was iig geen theme, want ik had niks veranderd. Maar het is alweer goed hoor. Heb windows XP er maar eens opnieuw opgezet, doet ie het gelijk ook weer eens een stukie sneller, en is alle rotzooi er ook weer eens af, waardoor hij gelijk weer eens een stukie sneller opstart :*)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik ben hier nu ook met zo'n probleemding bezig: heb voor iemand die het zelf niet kon winXP geinstalleerd in de vakantie, staat ie hier nu alweer: kreng boot niet na het installeren van een tweetal updates van de MS site.

Ding start op: wat ik ook kies, ik kom op een zwart scherm met een knipperende cursor :(
Veilige modus flitst een paar bestanden voorbij, het laatste wat ik kan zien is MUP.SYS en vervolgens weer mis.

Verwijderd

system restore.. last known good configuration al geprobeerd?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik kan helemaal niet meer in die kloteinstallatie komen, alleen een recovery console.

Uiteindelijk dacht ik: ik ben die k*tconsole zat, ondersteunt niet eens move en wildcards, dus ik dat ding maar booten met Knoppix: die gaf een CRC fout tijdens het laden van z'n ramdisk image. Ik weet genoeg: die gozer heeft een Hynix DIMM en een Blokkiewokkie DIMM made in Japan in z'n systeem zitten, heeft ie gewoon die updates geinstalleerd met brak RAM en nu boot ie niet meer. Ben nu bezig met een reinstall.

Edit: nu zonder die brakke kutdimm erin dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _JGC_ op 08-01-2003 21:46 ]

Pagina: 1