Hoi, ik weet dat dit het verkeerde forum is, mijn excuses daarvoor, maar in de spielerij krijg ik er helaas geen reactie op.
OK. Ik heb Crimson skies, en die is niet helemaal 100% legaal, maar hij werkt wel (Bij mijn vriend dus, zonder probs), Installeren gaat goed, Directx 7.0 erop, prima, rebootje, patchje erover, en spelen maar.. Ok, hij doet het.. Knallen! Bang bang, eerste missie uit, en dan knalt ie dus naar de desktop van windows toe. Geen foutmelding of wat dan ook, helemaal niks.
Specs :
P3-733
Asus P3v4x ofzo met 133 Mhz FSB
Voodoo 3 - 3000
20,4 + 8,6 GB HD
CD Writer (plex 32x12x8 ofzo)
Philips 107B 17 inch screen
Logitech muisje
SB Live
etc etc
Nix mis mee, Dus ik ga eens op internet zoeken.. zoekerdezoekerdezoek, Hebbes!
Ik moet de VIA 4-1 drivers erop zetten, dat zou het probleem motten fixen, want ik gebruik een VIA chipset. Drivers geupdate, herstart, start ik crimson skies op, En hij doet nog steeds het zelfde..
Waar kan dit nou aan liggen, het is een waanzinnig tof spel, maar ik kan hem niet verder spelen dan de eerste missie!
Ik krijg geen foutmeldingen of wat dan ook, alleen knalt ie dus naar de desktop.
Ik heb de volgende items geinstalleerd
(Geen conflicten in configuratie enz)
Glide 3.0
Directx 7.0 A
Intel Indeo video 5.0
Mediaplayer 7.1
etc etc
alles nieuwste.. (bijna alles)
kan iemand mij PLEASE helpen?
Nogmaals, bij mijn vriend doet hij het
wel op een BX chipset.
Barracuda
OK. Ik heb Crimson skies, en die is niet helemaal 100% legaal, maar hij werkt wel (Bij mijn vriend dus, zonder probs), Installeren gaat goed, Directx 7.0 erop, prima, rebootje, patchje erover, en spelen maar.. Ok, hij doet het.. Knallen! Bang bang, eerste missie uit, en dan knalt ie dus naar de desktop van windows toe. Geen foutmelding of wat dan ook, helemaal niks.
Specs :
P3-733
Asus P3v4x ofzo met 133 Mhz FSB
Voodoo 3 - 3000
20,4 + 8,6 GB HD
CD Writer (plex 32x12x8 ofzo)
Philips 107B 17 inch screen
Logitech muisje
SB Live
etc etc
Nix mis mee, Dus ik ga eens op internet zoeken.. zoekerdezoekerdezoek, Hebbes!
Ik moet de VIA 4-1 drivers erop zetten, dat zou het probleem motten fixen, want ik gebruik een VIA chipset. Drivers geupdate, herstart, start ik crimson skies op, En hij doet nog steeds het zelfde..
Waar kan dit nou aan liggen, het is een waanzinnig tof spel, maar ik kan hem niet verder spelen dan de eerste missie!
Ik krijg geen foutmeldingen of wat dan ook, alleen knalt ie dus naar de desktop.
Ik heb de volgende items geinstalleerd
(Geen conflicten in configuratie enz)
Glide 3.0
Directx 7.0 A
Intel Indeo video 5.0
Mediaplayer 7.1
etc etc
alles nieuwste.. (bijna alles)
kan iemand mij PLEASE helpen?
Nogmaals, bij mijn vriend doet hij het
wel op een BX chipset.
Barracuda