Toon posts:

Crimson Skies probleem ,, Help please.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik weet dat dit het verkeerde forum is, mijn excuses daarvoor, maar in de spielerij krijg ik er helaas geen reactie op.

OK. Ik heb Crimson skies, en die is niet helemaal 100% legaal, maar hij werkt wel (Bij mijn vriend dus, zonder probs), Installeren gaat goed, Directx 7.0 erop, prima, rebootje, patchje erover, en spelen maar.. Ok, hij doet het.. Knallen! Bang bang, eerste missie uit, en dan knalt ie dus naar de desktop van windows toe. Geen foutmelding of wat dan ook, helemaal niks.

Specs :

P3-733
Asus P3v4x ofzo met 133 Mhz FSB
Voodoo 3 - 3000
20,4 + 8,6 GB HD
CD Writer (plex 32x12x8 ofzo)
Philips 107B 17 inch screen
Logitech muisje
SB Live
etc etc

Nix mis mee, Dus ik ga eens op internet zoeken.. zoekerdezoekerdezoek, Hebbes!
Ik moet de VIA 4-1 drivers erop zetten, dat zou het probleem motten fixen, want ik gebruik een VIA chipset. Drivers geupdate, herstart, start ik crimson skies op, En hij doet nog steeds het zelfde..

Waar kan dit nou aan liggen, het is een waanzinnig tof spel, maar ik kan hem niet verder spelen dan de eerste missie!

Ik krijg geen foutmeldingen of wat dan ook, alleen knalt ie dus naar de desktop.

Ik heb de volgende items geinstalleerd
(Geen conflicten in configuratie enz)

Glide 3.0
Directx 7.0 A
Intel Indeo video 5.0
Mediaplayer 7.1
etc etc

alles nieuwste.. (bijna alles)

kan iemand mij PLEASE helpen?

Nogmaals, bij mijn vriend doet hij het
wel op een BX chipset.

Barracuda

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Is ie al uit de beta dan, een vriend van me krijgt nog regelmatig nietuwe beta's. En hij en ik vinden het toch een zaad spel, maar dat ter zijde.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Ik weet wel waar da t aan ligt, ik neem aan dat je win9x en niet win2k gebruikt, enfin toen ik het onder win2k speelde had ik soms dat ie naar de desktop swapte met de melding "Windows does not have enough virtual memory and is now creating more", en idd. mijn versie was ook niet helemaal 100% legaal en ik had de patch ook geinstalleerd..., hierna heb ik mijn swapbestand op 512 mb min
en max gezet dat verhielp het probleem...

Een vriend van mij had dit probleem wat jij had onder win9x, mijn oplossing: gewoon je virtueel geheugen op 512 min en max zetten, win9x meldt namelijk niks zoals win2k maar gooit je er gewoon uit, als je niet weet hoe dit moet, ga naar het configuratiescherm, dan naar systeem, daarin naar de tab prestaties, en dan naar virtueel geheugen en virtueel geheugen zelf instellen selecteren...

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, zou kunnen helpen.. maar ik heb hem nu op 128 min en 192 max.. het probleem is dat ik niet zo'n heel grote HD heb, en ook nog moet denken aan vrije swapruimte.. (Bijv SOF heeft 680 MB hd ruimte nodig en nog eens 160 MB Swapruimte)

maar ik zal het proberen..........
in ieder geval bedankt.

Barracuda

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Ik weet in ieder geval zeker dat 128-192 veel te weinig is....

Wat ik trouwens niet snap is waarom dat spel zo afgrijselijk veel virtueel geheugen nodig heeft...