Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
btw. ik wacht nu al 3 weken op mijn HC II als ie eindelijk binnen is leg ik wel zo'n sensor in de vriezer
Verwijderd
Of het TTHC2 display wel een minnetje (-) weergeeft (ongeacht afwijking) weet ik niet, maar gezien de prestaties van de TTHC2 bij 28dB denk ik dat je beter af bent om een harddiskrek te maken met een 120mm op laag toerental (of een 80mm 12dB Papst) en dan een Digidoc+ of aanverwanten in je bak te hangen voor de monitoring.
hmmmmm, daar zit wat in jah.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 15:14:
Die sensoren zijn standaard dingen, die geoptimaliseerd zijn voor 0-50'C met als middentemp 20'C. Hoe verder van de midden temp, des te groter de afwijking. (net als die dualsensor-Halfords/Blokker dingen van 2 euro, ze geven wel temps onder nul aan, alleen met een steeds grotere afwijking - net als bij temps boven 50'C).
Of het TTHC2 display wel een minnetje (-) weergeeft (ongeacht afwijking) weet ik niet, maar gezien de prestaties van de TTHC2 bij 28dB denk ik dat je beter af bent om een harddiskrek te maken met een 120mm op laag toerental (of een 80mm 12dB Papst) en dan een Digidoc+ of aanverwanten in je bak te hangen voor de monitoring.
Aangezien ik het nut van HDD cooling nog niet echt in zie, zou het dan alleen een aanverwant worden van een digidoc.
Die digidoc5 heb ik uiteraard ook uitgebreid bekeken, maar da's ook LANG niet ideaal.
Ik ben juist blij dat ik niet meer met van die draadbomen in m'n pc zit. (kun je nog eens ergens bij enzo.
Dan denk ik dat het toch maar zelf ff wat flansen wordt.
*zucht* waarom worden die k*&er# temps nou niet gewoon ff goed uit m'n nForce2 bordje gelezen!?!?>!?!? aarrgghh.
ahum! sorry moest ik ff kwijt.
damn, dan misschien toch maar zo'n zieluhg thermometertje met lcd-display-tje uit elkaar slopen en die sensor vervangen door een andere.
zit je dan met je nieuwe kast (prommy) van 650Euro en een nieuw nForce2 mobo en je home-made wibra thermometertje
[ Voor 5% gewijzigd door _Droopy op 05-01-2003 16:23 . Reden: Typotjuh ]
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
jawel, maar da's de temp in de verdamper, en dus niet je cpu temp.Burning_acid schreef op 05 January 2003 @ 17:15:
op een prometia zit toch al eenofandere temperatuur meter? of heb ik dat verkeerd gezien bij a.p.versteeg
[ Voor 3% gewijzigd door Desolation Angel op 05-01-2003 18:53 ]
Okay, da's genoeg info voor mij in dit geval.Desolation Angel schreef op 05 January 2003 @ 18:53:
Nope dat meten ze niet , keb er ooit is het gas van zu'n luchtdrukbusje op gespoten , kwamen ijskristallen op , en toen ie onder 0° ging kwam er gewoon een streepje tot de temp weer positief was .
Ik ga aan de sleutel.
misschien dan ook maar gelijk een dremeltje kopen??