Bericht hierboven
Verwijderd
Heel onvolwassen.
Itsme : Als je een opmerking, een regel later weer wilt afzwakken of relativeren, dan geef je zelf direct aan dat je over de schreef gaat. Dus denk eerts na voordat je je keyboard misbruikt !
En NEE het is geen sport om AT op de kast te jagen.
Itsme : Als je een opmerking, een regel later weer wilt afzwakken of relativeren, dan geef je zelf direct aan dat je over de schreef gaat. Dus denk eerts na voordat je je keyboard misbruikt !
En NEE het is geen sport om AT op de kast te jagen.
Als AnandTech fanatiek leden gaat werven kunnen wij het definitief vergeten.
Verwijderd
Femme,
Altijd uitgaan van je eigen kracht. Vandaag hadden we er weer 22 leden bij. We groeien nog elke dag met minstens 15 leden (gisteren 16 dacht ik). Dat betekent een groei van minstens 25.000 blocks per week, dus over 2 maanden zitten we dan dagelijks aan de 1M blocks per dag. En over een half jaar zeker aan de 1.5M blocks.
no-one is gonna stop us now, not even AT
Altijd uitgaan van je eigen kracht. Vandaag hadden we er weer 22 leden bij. We groeien nog elke dag met minstens 15 leden (gisteren 16 dacht ik). Dat betekent een groei van minstens 25.000 blocks per week, dus over 2 maanden zitten we dan dagelijks aan de 1M blocks per dag. En over een half jaar zeker aan de 1.5M blocks.
no-one is gonna stop us now, not even AT
Verwijderd
Kunnen we daar nou gewoon niet eens mee ophouden, er is hier een beetje rust nodig.
Ik ben meer voor een beetje een de "Underdog" houding. And then kick ass!!
Ik ben meer voor een beetje een de "Underdog" houding. And then kick ass!!
Verwijderd
ik ben het helemaal met BeeSmart eens.
rust in eigen huis bewaren en langzaam maar ZEER ZEKER doorgroeien tot het #1 team.
als we op deze voet verder gaan is het een questie van tijd.
geduld is een schone zaak
om met de woorden van een bekende TA-er te spreken
[qoute]
So everyone get out there tomorrow and assimilate all the machines you can,
because
Team Anandtech
DPC in dit geval
is going to take back 1st place.
[/quote]
rust in eigen huis bewaren en langzaam maar ZEER ZEKER doorgroeien tot het #1 team.
als we op deze voet verder gaan is het een questie van tijd.
geduld is een schone zaak
om met de woorden van een bekende TA-er te spreken
[qoute]
So everyone get out there tomorrow and assimilate all the machines you can,
because
DPC in dit geval
is going to take back 1st place.
[/quote]
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet waarom dat land( kan niet meer op de naam komen) waar de koe heilig is niet boven aanstaat. Of komt dat omdat daar iedereen de koe juist met rust moet laten.. hmmm... tja..
In India zijn alle koeien heilig, en lopen ze allemaal met een client op disk rond.
ze hebben alleen geen PC's waarop ze die kunnen installeren...
ze hebben alleen geen PC's waarop ze die kunnen installeren...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Damn, ik ben aan het doordraven jongens, sorry!
Ik zal me even een tijdje terugtrekken van GOT en de Anandtech site. Krijgen jullie weer rust en kan ik eens nadenken over waar het misging. Byebye ik kom nog wel eens langs...
Snif, zwaai.
Ik zal me even een tijdje terugtrekken van GOT en de Anandtech site. Krijgen jullie weer rust en kan ik eens nadenken over waar het misging. Byebye ik kom nog wel eens langs...
Snif, zwaai.
Bericht hierboven
Pagina: 1