"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Kan het ook niet zijn dat er ipv je dot tk gehackt, er iemand met de server waar je dot tk naar verwijst heeft liggen kloten?
[edit]
Hmm ik zie dat er in het andere topic ook iemand boe op zijn homepage had staan. Dat heb ik op de mijne niet gezien net, die was alleen enorm traag. Nu doet ie het weer goed.
[ Voor 31% gewijzigd door Alphega op 05-01-2003 12:57 ]
btw niet in IT
check de referer zou ik zeggen... en ik krijg heir nog stees "Boe!". doet hij het bij iemand wel dan?Alphega schreef op 05 January 2003 @ 12:50:
Wat is er aan veranderd? Ik zie er momenteel alleen een witte achtergrond met het woord "Boe" erop.
Kan het ook niet zijn dat er ipv je dot tk gehackt, er iemand met de server waar je dot tk naar verwijst heeft liggen kloten?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
vraag mij nie hoe ma het is gebeurd
dus kocht ik maar een eigen .be
daar hebde da nooit aan de hand
ah, ik had al wat gesearches maar probeer dat maar met "tk". thnx
gelukkig niet persoonljik ieg.
[ Voor 12% gewijzigd door mpegernie op 05-01-2003 12:56 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
<zeurmodus>Sorry, maar kun je ook gewoon ABN schrijven? Als ik het lees heb ik het idee dat je telkens naar adem loopt te happen.</zeurmodus>Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 12:54:
heb da ook eens aan de hand gehad met die .tk dat ze mijn url pikten
vraag mij nie hoe ma het is gebeurd
dus kocht ik maar een eigen .be
daar hebde da nooit aan de hand
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ik zie zo dat het een belg isDark Blue schreef op 05 januari 2003 @ 12:56:
[...]
<zeurmodus>Sorry, maar kun je ook gewoon ABN schrijven? Als ik het lees heb ik het idee dat je telkens naar adem loopt te happen.</zeurmodus>
Jah, dat valt wel meer op. Belgen typpen nu eenmaal anders dan Nederlanders. Maar het zou niet mogen hé.
(ben ook belg hoor, daarnietvan
maar is dat dan een reden om zo te typen, men kan op zijn minst je best doen om normaal nederlands te typen, er wordt toch ook niet in dialect getypt?
Dit topic is gesloten.