Ik heb sinds een half jaar een Sony Lissa audio set. De belangrijkste reden voor de aanschaf was het design van de set en de firewire interface
Het grootste nadeel is dat er maar 1 analoge ingang aanwezig is.
Het idee van firewire vind ik zelf geniaal. Voor A/V verbindingen is het helemaal goed, maar volgens mij is het systeem toch geflopt (ik heb er geen vervolg op gezien). Toch heeft het best veel voordelen (ook in de huidige situatie):
* Slechts 1 D/A converter nodig.
* Onbeperkt aantal digitale ingangen (want het is een bus).
* Weinig kabels nodig.
* Aansturen van MD/CD/Tuner via computer (heb je extra software voor nodig).
Er is nog veel meer mogelijk:
* Audio-out driver, zodat je vanaf de PC lekker MP3-tjes kunt draaien.
* Audio-in driver, zodat je geluid van de tuner/CD/MD kan opnemen.
* Integratie met video apparatuur.
Waarom zijn er geen andere fabrikanten die hierop ingespeeld hebben. Mooie surround features toevoegen en een goede driver support, zodat je PC aangekoppeld kan worden zou toch super zijn?
Even een plaatje (boxen horen er niet standaard bij):
Het idee van firewire vind ik zelf geniaal. Voor A/V verbindingen is het helemaal goed, maar volgens mij is het systeem toch geflopt (ik heb er geen vervolg op gezien). Toch heeft het best veel voordelen (ook in de huidige situatie):
* Slechts 1 D/A converter nodig.
* Onbeperkt aantal digitale ingangen (want het is een bus).
* Weinig kabels nodig.
* Aansturen van MD/CD/Tuner via computer (heb je extra software voor nodig).
Er is nog veel meer mogelijk:
* Audio-out driver, zodat je vanaf de PC lekker MP3-tjes kunt draaien.
* Audio-in driver, zodat je geluid van de tuner/CD/MD kan opnemen.
* Integratie met video apparatuur.
Waarom zijn er geen andere fabrikanten die hierop ingespeeld hebben. Mooie surround features toevoegen en een goede driver support, zodat je PC aangekoppeld kan worden zou toch super zijn?
Even een plaatje (boxen horen er niet standaard bij):
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.