Toon posts:

Partities niet meer beschikbaar na mergen met PM 7.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP en ik had 2 partities (FAT32) die ik wou mergen met partition magic 7.0. Na enkele minuten kreeg ik een melding "one or more lost clusters are present" en toen hield het programma ermee op. Het resultaat was dat ik in deze computer de partities niet meer zag en in partion magic nog wel alleen zonder letter. Ik lees hier op het forum dat ik gewoon scandisk had moeten gebruiken van te voren en dat het dan wel was gelukt. Maar dat kan ik nu dus niet meer doen.

Weet iemand hoe ik hier weer bruikbare partities van kan maken?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je ptedit al geprobeerd? Anders kun je nog altijd pogen de data te recoveren mbv datarecoverytooltjes (zie ook de OM FAQ) :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het alleen om partities gaat, pak dan Fdisk

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Of typ de exacte foutmelding in op de site van powerquest en dan vind je daar hopelijk een oplossing om je data weer terug te vinden

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Terw_Dan schreef op 05 januari 2003 @ 12:24:
Als het alleen om partities gaat, pak dan Fdisk
Waarom denk jij dat hij partitie's wil mergen, en dit vervolgens met partition magic doet?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

marco899 schreef op 05 January 2003 @ 12:43:
[...]

Waarom denk jij dat hij partitie's wil mergen, en dit vervolgens met partition magic doet?
de vraag was, "Weet iemand hoe ik hier weer bruikbare partities van kan maken?"
die beantwoord ik dus gewoon. Ik kan toch niet weten of er nog data op staat of niet die belangrijk is. PM is nou niet het betrouwbaarste proggie dat eris, dus waarchijnlijk gaat het daar fout.

Als de data toch niet meer terug te halen is, pak dan fdisk, weet je zeker dat het werkt.

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10-2025
PM best mooi proggie, toen ik laatst iets te gehaast met gdisk (nee das geen typfout) een paar partities weg wou gooien gooide ik perongelijk de verkeerde weg...
dankzij PM heb ik alle data terug (maar das dan gewoon de partitietabel aanpassen)

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Terw_Dan schreef op 05 januari 2003 @ 13:16:
[...]

de vraag was, "Weet iemand hoe ik hier weer bruikbare partities van kan maken?"
die beantwoord ik dus gewoon. Ik kan toch niet weten of er nog data op staat of niet die belangrijk is. PM is nou niet het betrouwbaarste proggie dat eris, dus waarchijnlijk gaat het daar fout.

Als de data toch niet meer terug te halen is, pak dan fdisk, weet je zeker dat het werkt.
Heb je helemaal gelijk in.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1