Verwijderd
idle: 39
stressed: 43
Mobo temp:21
Thunderbird 800@950*1.85
Voor meer info check mijn sign:
Verwijderd
57 graden idle
tot 63 graden max
op 2.0V
De kast is 25 graden, maar ik heb er geen kap omheen zitten nu.
Morgen ga ik er een peltier element tussen zetten met een andere koelbak en wat extra fans overal, ik zal dan de temperaturen ook effe posten.
Verwijderd
wordt idle 56C en stressed iets boven de 60C
M'n kast ligt open.
Ik gebruik een coolermaster DP5-5G11
een enorme @#$@#^ cooler. Het koelblok maakt wel goed contact, want hij is lekker warm, maar die blower kan niet goed blazen.
Binnenkort haal ik wel een orb of een alpha/delta
1.75 volt
idle plusminus 47 graden
met koetje (uiteraard) 52
stressed 42 graden
waterkoeling
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
ik snap er echt niks van. straks begeeft me cpu het.. niet zo veel zin in natuurlijk
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Hoe kan het dat hij bij mij constant op 63 graden zit? Misschien andere cpu temperatuur meting van me mobo? Ik heb net een nieuw mobo (asus a7v)
ik snap er echt niks van. straks begeeft me cpu het.. niet zo veel zin in natuurlijk :([/quote]Er vanuitgaande dat de cooler goed is, dan zou het in de warmte overdracht van de CPU naar het koellichaam moeten zitten.
Ik heb mijn PIII net uit elkaar gehad om te kijken hoe er een peltier element aanvast te knopen, nu zit het koellichaam met 4 draadstangetjes weer tegen de print gedrukt. De temperatuur is nu hoger dan eerst. Dit moet komen omdat het los is geweest, geen nieuwe koelpasta ertussen misschien niet helemaal recht.
Misschien is dat een van de oorzaken, ik zou het opnieuw monteren, kijken of er verschillen zijn.
Waar kun je dat zien hoe heet dat ding wordt?[/quote]op de asus zeedee staat een pcprobe proggie. dat geeft de temp aan. neem die temp maar met een korreltje zout, asus geeft een veel hogere temp aan dan andere borden. zolang hij een beetje onder de 60 blijft zit je wel goed denk ik.
idle : 40 graden
Niet echt cool maar wel snel
Btw, om het geheel stabiel te krijgen moest de core naar 1,83Volt
Volvo V70 D5 my2011
stressed just about 50 graden C
je moet direkt eens kijken wat voor temp hij aan geeft nadat je voor het eerst je pc aan zet bij mij geeft ie dan 37 graden aan nou zo warm is het echt niet,dus niet met een korrel
zout maar met een pak moet je die temp nemen
er klopt geen bal van.
Verwijderd
koeling is een koelblok en een kast ven van de foeding geen temperatuur meter is een asus mobo maar akn hem zo fast pakken is niet erg warm denk ongeveer 30 a 35 graden
met een koetje mijn kast staat wel open
Verwijderd
die temp meting op asus klopt voor geen meter
er klopt geen bal van.[/quote]Maar je kunt de meter dan wel gebruiken om het temperatuursverschil te bekijken na een mod, of niet ? Dat de absolute waarde dan niet klopt ok.
hmm, anders toch maar een echt metertje installeren.
idle? géén idee... nog niet geprobeerd
oh ja.. met Gorb (462-versie)
Verwijderd
ehh met asus a7v