Toon posts:

[win2k] problemen na norton clone*

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een clone heb gemaakt met norton clone van mijn windows 2000 Professional, doet hij echt vaag.
Hij start op je ziet dat balkje lopen hij maakt internet connectie en dan komt het het login scherm komt pas na 5 min .... dit vind ik dus heel bagger.
Verder is hij een stuk slomer geworden dan eerst. Oke plz help me! :'(

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 10:28
Probeer eens te rebooten, maar dan zonder netwerkkabel.

Verwijderd

Als eerste is een duidelijkere topic titel beter. Let daar dus op.
Het probleem lijkt me idd iets met de netwerkinstellingen te zijn. Kijk in de event viewer, daar staat het antwoord. Tip: kijk voor dhcp.
:)

Verwijderd

Topicstarter
sorry had titel beter kunnen afmaken.. foutje
maar ik zal ff naar mijn netwerk instellingen kijken. rebooten heeft geen zin blijft hetzelfde doen .

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb de topictitel even af gemaakt :)

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het probleem denk ik niet bij norton clone ligt, stel ik mijn vraag nog 1 keer.

Ik wou linux gaan instaleren op mijn F schijf dus had ik mijn C gebackuped met nortonclone.
Alles was goed gegaan en toen heb ik mijn C geformateerd en mijn backup erweer opgezet.
Dus nu heb ik C: windows 2000, d: games, e: mp3 en F is linux .
Het gekke is dat als ik opstart hij dus 5 min over login scherm doet. Ook als ik naar deze computer ga duurt dat 5 min en ga zo maar doen dus overal waar hij de schijven voor nodig heeft hangt hij half.
Hebben jullie hier een oplossing voor ?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke ik schop hem nog 1 keer naar boven het is nog steeds niet opgelost plz help me!
Pagina: 1