May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
[ Voor 87% gewijzigd door Uitvreter op 05-01-2003 11:07 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
In een andere reply had ik het op tijd in de gaten. De quote begon toen met een mix van (als ik me goed herinner) cijfers, spaties en accolades...
Dat werd gevraagd en lijkt me niet teveel moeite om even te c/p'en
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Anyway, hoewel het me eerder bij drie verschillende edits gebeurde, lukt het me niet meer om fout opnieuw te krijgen, dus wat mij betreft...
Ik stel me voor dat de messagebase opgebouwd is uit structures met wat administratieve variabelen, en een string met de message tekst er in. Als je inderdaad verder wilt wroeten lijkt het me interessant om te kijken welke variabelen er voor die string staan, en wat je krijgt als je die values als string print. Toevallig cijfers, spaces en accolades? Misschien een paar non-printables, delete's?
Een andere mogelijkheid is dat javascript hier op mijn mac een foutje gemaakt heeft; IE is niet een van de stabielste producten op de Mac...
Ik heb, ondanks verschillende pogingen, geen fout meer gevonden, niet met IE, niet met Opera en niet met de Safari beta. 'K zou er, tenzij er meer klachten over komen, niet teveel tijd meer aan besteden.
[ Voor 3% gewijzigd door Uitvreter op 08-01-2003 09:53 ]
ik sluit deze. Mocht het weer voorkomen maak dan svp screenies en/of bewaar de source van de pagina, en verwijs naar dit topic.
Dit topic is gesloten.
![]()