Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Edit reply skipt de eerste tekens

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:37

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Als ik m'n eigen replies edit wordt m'n bericht in het editvenster niet volledig gequote. De eerste paar tekens of woorden zijn random tekens of verdwijnen.
IE 5.2.2 onder MacOS X 10.2.3

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de fout te demonstreren door m'n bericht hierboven te editten, maar om de een of andere vage reden gaat het nu wel goed. Bij drie andere replies in verschillende topics trad het wel op...

[ Voor 87% gewijzigd door Uitvreter op 05-01-2003 11:07 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

kan je verwijzen naar de specifieke berichten waar het fout ging, en welke tekst er exact ontbrak?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Sorry voor de late reply. In deze thread schreef ik een reply die ik later gewijzigd heb. Ik zag niet dat het begin eraf gehakt was, maar het eerste woord "Als" mist.
In een andere reply had ik het op tijd in de gaten. De quote begon toen met een mix van (als ik me goed herinner) cijfers, spaties en accolades...

• chem

chem

Reist de wereld rond

Kopieer svp de link onder de datum, ik voel er weinig voor al die pagina's door te bladeren naar "het" bericht.

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Als het goed is zit je met die link op de een na laatste pagina van de thread, dus het zoeken zou wel mee moeten vallen. Maar om het nog wat verder te beperken: het bericht heb ik geplaatst op 4 jan om 11:06.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

Steffie

Opaque

Uitvreter in "Digitale Camera Foto's deel 10"

Dat werd gevraagd en lijkt me niet teveel moeite om even te c/p'en :?

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Ik wist niet wat chem met een link onder de datum bedoelde. Als ik niet teveel moeite had willen doen had ik de bug niet gemeld, en de fout niet proberen te reproduceren met verschillende browsers op verschillende computers. Bovendien laat jouw link, bij de standaard instellingen van GoT, precies dezelfde berichten zien als de mijne.

Anyway, hoewel het me eerder bij drie verschillende edits gebeurde, lukt het me niet meer om fout opnieuw te krijgen, dus wat mij betreft...

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ik heb het bericht bekeken en heb geen flauw idee waarom het fout had kunnen gaan. Ik heb zelf OS X/IE 5.x hier en heb verscheidene pogingen gedaan die allemaal niet gelukt zijn, ik zal nog wat verder wroeten.

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Ik heb weinig verstand van programmeren, maar misschien heb je hier wat aan. De gequote string was (in de gevallen dat ik het opmerkte), ondanks het feit dat de eerste letters van de orginele tekst ontbraken, langer dan de orginele string: er was aan het begin wat toegevoegd.
Ik stel me voor dat de messagebase opgebouwd is uit structures met wat administratieve variabelen, en een string met de message tekst er in. Als je inderdaad verder wilt wroeten lijkt het me interessant om te kijken welke variabelen er voor die string staan, en wat je krijgt als je die values als string print. Toevallig cijfers, spaces en accolades? Misschien een paar non-printables, delete's?

Een andere mogelijkheid is dat javascript hier op mijn mac een foutje gemaakt heeft; IE is niet een van de stabielste producten op de Mac...

Ik heb, ondanks verschillende pogingen, geen fout meer gevonden, niet met IE, niet met Opera en niet met de Safari beta. 'K zou er, tenzij er meer klachten over komen, niet teveel tijd meer aan besteden. :O :)

[ Voor 3% gewijzigd door Uitvreter op 08-01-2003 09:53 ]

• chem

chem

Reist de wereld rond

De tekst die je edit wordt 1:1 uit een database veld neergezet, zonder transformaties etc... het zou dus denk ik eerder aan een IE bug liggen, nu wil ik daar best omheen werken maar moet hem dan eerst kunnen nadoen :)

ik sluit deze. Mocht het weer voorkomen maak dan svp screenies en/of bewaar de source van de pagina, en verwijs naar dit topic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.