Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat mijn mobieltje is gehackt, het is een een prepaid op het Libertel netwerk.
Ik had eerst nog 30 piek beltegoed, toen ging de telefoon over en stond er "**00**" ik heb niet opgenomen, maar m'n beltegoed is nu nog maar 1 cent!

Kan zoiets gehackt worden?

Verwijderd

ik heb er nog nooit van gehoord, maar was zelf eerst ook 5 gulden beltegoed kwijt terwijl hij gewoon op de kast lag niemand had iets gedaan of gezien

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Misschien zijn je SMS-berichtjes van je beltegoed afgeboekt.

Verwijderd

Dat kan bij hem misschien, alleen bij mij niet want ik heb KPN

Verwijderd

g*dverd*mme , bij mij is er ook een tientje vannaf gejat , eerst stond er 65,88,- op , en ik luister net en nu staat er 55,00,- op , zonder dat ik heb gebeld ,

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03

4POX

Everybody is wired

Dat had ik 1,5 jaar geleden ook toen ik ook nog prepay had.. Heb geld ging harder dan ik belde

AKA Rinkel weblog

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Als ik jou was zou ik die lui van Kpn of Libertel eens opbellen. Zoiets mag toch niet gebeuren.

Verwijderd

heb ik gedaan , mar ze nemen niet op , kl**tzakken :(

Verwijderd

Ik heb het wel eerder gehoord maar dacht dat kan niet nou blijkbaar wel

Verwijderd

Voor kpn : Bel eens naar 0800-0507. Zij kunnen van een mobiel alles zien wanneer er is opgewaardeerd en gebeld. geven ze daar geen info. Ga naar de primafoon zij bellen dan naar 0800-0459 .Ze typen hun dealercode in : G*E*H*E*I*M ;) en kunnen alles navragen. En dan kom je er in de meeste gevallen achter dat je gewoon lomp geweest ben : (oh ja, nu weet ik het weer...)

Verwijderd

Neem gewoon een abo >:) :P
Pagina: 1