Toon posts:

[Morgenzon Forum] Smilies Gejat (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of het hier moet maar ik vond het wel heel belangrijk dus ik heb het hier eventjes gemeld
Ik was rond aan het surfen op mijn favoriete uit gaanssite van De Morgenzon en kwam daar mijn welbekende exclusieve GoT smilies tegen, is dit bekend bij jullie zoja, vergeet dan maar even dat ik dit gestuurd heb.Bijgaande een screenshot hoop ik dat ik jullie geholpen heb.

webdesign is trouwens gedaan door robarov.be

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/morgenzon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deze hoort in Tweakers.net Frontpage Feedback en niet hier, maar dat terzijde. Een deel van de smileys zijn standaard UBB smileys en die mag iedereen gebruiken, de rest mag ook gebruikt worden als er een verwijzing naar Tweakers.net/GoT/Fok! op de site staan in verband met de smileys. Zie ook deze FAQ: Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits.
Als de vermelding naar Tweakers.net er staat dan zit het dus wel goed, als dat niet zo is, moet je even mailen naar hgas (a) tweakers.net.

[ Voor 3% gewijzigd door Harm op 05-01-2003 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat het beter in LA kan.

[ Voor 54% gewijzigd door Polaris op 05-01-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mailtje gestuurd naar hgas@...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 10:34:
mailtje gestuurd naar hgas@...
Coeso, da's de enige juiste actie :P

TMF -> LA + slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan kan Tom meteen mooi zeggen dat ie die site zelf gemaakt heeft :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

lol :D ik heb die site inderdaad gemaakt.. en het klopt dat er inderdaad nog credits bijmoeten.. maar ik had niet echt snel een pagina voorhanden waar ik dat neer kon zetten. Er moet sowieso nog eea aan die site gebeuren, dus ik zal binnenkort eens verderwerken.

Maareh, je hebt dus helemaal gelijk.. komt er nog in :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.