[@home] webspace datalimit

Pagina: 1
Acties:

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
hoeveel is dat?
ik heb et nergens in de voorwaarden kunnen dinden :/

Verwijderd

Ligt er eeen beetje aan wat je hebt.. basisband of breedband, want met basisband heb je namelijk 5 MB webspace en met breedband heb je 15 MB webspace.

• ThaHandy
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 07:19:
Ligt er eeen beetje aan wat je hebt.. basisband of breedband, want met basisband heb je namelijk 5 MB webspace en met breedband heb je 15 MB webspace.
ik heb de gewone (breedband) en @ stats heb ik maar 5MB
de datalimit staat nergens :/

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Is niet een standaard voor, net als je eigen download gedrag op @home. Beide vallen onder de fairuse pollicy. Zodra jij met je download gedrag andere @homers in debuurt ten last bent, doordat je bandbreedte pikt dan zul je een waarschuwing krijgen.
Voor webspace handeert @home dezelfde regel.
Als jou website teveel verkeer genereerd, zodat het netwerk er last van ondervindt dan zullen ze je op de vingers tikken.
Echter zover zal het niet komen denk ik.
Een poosje geleden is troubles@home, de gebruikersgroep op een @home website begonnen, inmiddels hebben ze hun eiegndomein. In die tijd genereerde zij ook enorme hoeveelheiden dataverkeer. Zij zijn niet om die reden gestopt op het @home domein.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 11:44
ThaHandy schreef op 05 januari 2003 @ 07:25:
[...]

ik heb de gewone (breedband) en @ stats heb ik maar 5MB
de datalimit staat nergens :/
Je hebt per account maar 5 MB, maar met het breedband abbotje kun je 2 extra accounts maken.

De datalimiet van de webspace bij @home is 1 GB/maand.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Domino schreef op 05 januari 2003 @ 11:08:
Je hebt per account maar 5 MB, maar met het breedband abbotje kun je 2 extra accounts maken.

Helemaal waar, hoewel de hoeveelheid dataverkeer niet schandalig goed in de gaten wordt gehouden (ik heb maanden met 2,5 gb gehad vanaf mijn webspace ;)).

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16
Domino schreef op 05 January 2003 @ 11:08:
[...]

Ik heb eens gekeken tussen de opties in mijn accountbeheer, maar ik zie niks om meerdere accounts te openen.

Waar kan ik er dan voor zorgen dat ik nog een accountje pak?

SRK35ZS-W

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16
ah, ik heb hem door.

Je moet dus eerst een extra emailadres aanvragen om daarna dat meteen als account te gebruiken voor je WebSpace.
Jammer dat je niet voor je standaardaccount je ruimte met x aantal MB kan vergroten!

SRK35ZS-W

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

http://start.home.nl/abonnee/accountbeheer/ ---> email (of direct naar: https://ms2.home.nl/Users/index10.htm en dan inloggen met je hoofdmailadres en klikken maar ;)

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

De webspace accounts zijn gekoppeld aan de email accounts. Per email account krijg je 5 MB webspace.
edit:
jullie zijn veel te snel :)

Vroeger stond in de voorwaarden dat de limiet 1GB/maand was. Dat is inmiddels verwijderd, waardoor een niet goed lopende zin overblijft, maar dat terzijde. Een jaartje geleden zag ik dat iemand een foutmelding kreeg omdat de webspace meer dan 300MB/maand had gegenereerd. Aangenomen dat dit per account is, dan kom je toch ongeveer op die 1GB/maand uit (alle drie accounts samen). Of dat nog steeds zo is, durf ik niet te zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door rvm op 05-01-2003 12:05 ]

• pim
  • Laatst online: 20-07 15:45

pim

Ik heb 1 keer 100.000 bezoekers op 1 dag gehad op mijn webspace accountje, en @home zei niks.

[ Voor 3% gewijzigd door pim op 05-01-2003 17:43 ]

Pagina: 1