Toon posts:

keyproxy

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie...ik heb nu 16 PIII 500Mhz 24/7 draaien.. Wordt het nu tijd om een personal proxy te installeren? Kun je daarmee ook de ini files van al de puter remote beheren? Of is er een progje die dat kan regelen? Zou erg leuk zijn :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

Kweetnie over remote gebeuren, maar met een keyproxy kan je wel alles leuk in de gaten houden.

Als je trouwens met een lan werkt kan dat makkelijker. Ennuh 16 waren het er? Moet leuk grazen, gooi 'ns op hoeveel WU's/dag.

Plezier

Bericht hierboven

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:15
Het enigste dat een personal proxy doet is het centraal beheren van de workunits.

Maar als 1 ini file goed kan je toch deze naar de andere pc's copieren?

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het klopt dat 1 ini file wel goed is... Maar al die pceetjes zitten op een lan waar je alleen via een http proxy can flushe.. en de l/p van die proxy verandert wel eens. Dan moet ik langs al die pcees lopen.. en ja jammer genoeg moet je ook wel eens werken..hehe.

• squaddie
Dan is het handig om perproxy in te stellen, en alle clients naar die proxy laten fetchen & flushen. Dan hoef je alleen die proxy af en toe te veranderen. Scheelt weer een hoop werk.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hoe laat je eigenlijk onder Win 9x de proxy flushen naar DNET?
Enne...wat doe ik met bijna 5000 WU's die de afgelopen dagen (voordat ik gisteren m'n perproxy neerzette) gekraakt zijn? Flusht die PC als ie klaar is met het laatste 'eigen' blokje dat naar de proxy en haalt ie dan daar zijn nwe blokjes op?

specs | 3360wP met SE3000

• squaddie
Hoe laat je eigenlijk onder Win 9x de proxy flushen naar DNET?
Hij gaat automatisch een verbinding maken als hij de maxkeysdone word overschreden. Je kan met ctrl+break de proxy forceren te gaan flushen.
Enne...wat doe ik met bijna 5000 WU's die de afgelopen dagen (voordat ik gisteren m'n perproxy neerzette) gekraakt zijn? Flusht die PC als ie klaar is met het laatste 'eigen' blokje dat naar de proxy en haalt ie dan daar zijn nwe blokjes op?
Het interesseert de client niet waar de blokjes heen gaan of waar ze vandaan komen. De client zal ze gewoon naar de proxy sturen en daar ook zijn nieuwe halen.

Pagina: 1