Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] Tft scherm aan zijkant van kast

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een oude nec laptop liggen die niet meer werkt en ik zit er over na te denken om dat scherm aan de zijkant van mijn kast te monteren. Dit ipv een welbekend windoowtje. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is die interne flatcable die op het moederbord van de laptop komt, aan te sluiten op mijn gf ti4600. Ik wil hem dus als 2e scherm gaan gebruiken en daar eventueel filmpjes op draaien ofzo.
Is hier voor een converter te vinden of zelf iets te solderen of moet ik deze zaak al opgeven ?
Ik heb al gezocht, maar zie eigenlijk alleen maar lcd schema's en geen tft van een laptop. Wie kan mij urls sturen of een schema geven ?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik denk niet dat je de Omega-search hebt gebruikt.
Er zijn namelijk veel topics over laptopschermen en dat het niet echt mogelijk is om deze aan te sluiten. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus helaas een n00b op dit forum en nog niet bekend met omega-search dus. Mijn excuses, maar ik merk al dat ik de moed maar moet opgeven om dit project door te zetten.
Vast bedankt voor de snelle reactie

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 03:23:
Ik ben dus helaas een n00b op dit forum en nog niet bekend met omega-search dus. Mijn excuses, maar ik merk al dat ik de moed maar moet opgeven om dit project door te zetten.
Vast bedankt voor de snelle reactie
der schijnen wel kaarten op de markt te zijn om dit mogelijk te maken

geloof rond de 150 euro als ik me goed herinner

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Sorry, ik keek voordat ik mijn antwoord gaf even naar jouw registratiedatum.
Misschien wist je het niet en daarom leg ik het even uit, we hebben twee vormen van de search. Dat is de standaard React-engine en de Omega-engine.
Die van React werkt op dit moment vrij brakjes en daar kun je op dit moment niet veel van verwachten. De Omega-search is wel lekker en geeft ook meer topics. :)

http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

Als je de volgende keer op de heilige knop drukt dan kun je maar beter voor de Omega-search gaan. En sinds kort is dit ook wat duidelijker aangegeven. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

bazs2000 schreef op 05 januari 2003 @ 03:32:

Als je de volgende keer op de heilige knop drukt dan kun je maar beter voor de Omega-search gaan. En sinds kort is dit ook wat duidelijker aangegeven. :)
offtopic:
Volgens mij kom je tegenwoordig standaard bij de Omega engine uit en kun je eventueel nog voor de react engine kiezen.

Om nog even op het onderwerp in te gaan: je kan inderdaad met speciale (lees tering dure en zeldzame) videokaarten een laptopscherm aansturen. Je huidige kaart gebruiken is NIET mogelijk.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Mijn profiel is inderdaad van july 2002, maar nog nooit wat mee gedaan. Het is eigenlijk recentelijk dat ik actief dingen neerzet. Maar in ieder geval bedankt voor het geduld en de uitleg en ik zal de heilige knop niet meer zo snel indrukken (uhm doe ik het weer).

En dit geintje wordt mij te duur, ik hou het wel bij mijn twee crt schermen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ok, dan kan deze dicht :)

Overigens staat dit ook in de faq. Dit probleem hebben namelijk veel mensen al ondervonden. Dus ja, het is wel mogelijk, maar helaas erg duur :)

Oh, en het is inderdaad zo dat sinds kort standaard naar de omega-search wordt gelinkt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.