Toon posts:

Superfrog

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik had vroeger toen ik nog klein was op m'n amiga een hele goede platformer ''superfrog'' weet iemand waar ik deze kan downloaden .
ik heb em al 1 keer gedownt maar hij doet het niet onder XP dus hij moet het wel onder xp doen.

Verwijderd

ik neem aan dat je een freeware versie bedoelt.
Dan zou je eens kunnen zoeken (google) op flash games

--
2 sec op google:
Frogger

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 03:06 ]

Verwijderd

Hij bedoelt niet Frogger. Hij bedoelt Superfrog, da's heel wat anders :)

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik denk dat hij een andere game zoekt dan op de link van jou :P

zo'n kikker met een rode keep , relaxte game was dat :D

Verwijderd

Topicstarter
ja ik bedoel niet frogger :)
ik bedoel super frog die Trancentral bedoelt met die kikker met die rode cape (ofzo) het spel is van de makers (TEAM17) wat o.a. bekent staat met de worms serie. maar superfrog dat is echt 1 van de best 2D platformers echt heel goed en relaxt ja :*) en die zal nu tog wel freeware zijn?

greetz,
s.jay

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

s.jay,
Ga er niet vanuit dat spellen vanzelf freeware worden. De term abandonware zal jou misschien niet onbekend zijn maar het is en blijft een geval van warez. Iets, dat hier op dit forum actief geweerd wordt omdat warez hier niet gewenst is.

Je kunt in geval van twijfel beter even een email sturen naar Team17 omdat zij het beste kunnen vertellen of je het zomaar mag downloaden. Zelf ben ik niet van mening dat dit kan omdat het maar zelden gebeurt dat een spel gratis terbesschikking gesteld wordt van het publiek. :)

Zoek daarom even jouw heil ergens anders of bekijk onze FAQ en met name het gedeelte over warez, iets, dat op dit topic van toepassing is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Juist. Omdat ik het een beetje flauw vind om voor dergelijke dingen waar een fabrikant geen geld meer aan verdient een OW te geven, doe ik dat niet, maar het mag niet wat je hier vraagt. Zie de FAQ onder het kopje 'abandonware' :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.