Toon posts:

apple - patent pending mods :O

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&u=/netahtml/PTO/search-%20adv.html&r=1&f=G&l=50&d=PG01&p=1&S1=('Apple+Computers'.AS.)&OS=AN]Link
check it out. met andere woorden apple gaat alles patent penden..... heb het linkje van [H] forums gekregen heb het nog niet echt doorgelezen... anyway dis gaar...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 02:45 ]

Verwijderd

Tja, hopelijk doen ze dit om de markt te beschermen, maar ja, ben bang dat elke tweaker nu dus ModTax moet gaan betalen :P

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij komen ze uit met een nieuwe pc ofzo die gemod is ofzo??? maar om nou de gehele modding wereld tegen te gaan om het patent te penden... oei apple gaat dat mischien verliezen

Verwijderd

mm eerst ff doorlezen :z

Verwijderd

Topicstarter
haha idd. wordt er wel een beetje moe van. maar d8 missien is dit wel interresant om te posten op GOT

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Filed: February 13, 2002

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zag ik dus ook... strange dat apple dat dan nog niet openbaar heeft gemaakt etc etc.. en nog nix tegen de modding bdrijfjes heeft gedaan enzo..

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:34

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wat willen ze ertegen gaan doen?

btw dit is geen mod maar er gaan geruchten dat Apple een mac uit wil brengen waarvan de behuizing van kleur verandert als ie bijvoorbeeld klaar is met het verwerken van iets

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Ener-G schreef op 05 January 2003 @ 03:55:
wat willen ze ertegen gaan doen?

btw dit is geen mod maar er gaan geruchten dat Apple een mac uit wil brengen waarvan de behuizing van kleur verandert als ie bijvoorbeeld klaar is met het verwerken van iets
Hehe, dat is nog eens wat anders dan een zandloper :)
Klinkt goed :)

"It certainly appears so..."

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Snipisnap schreef op 05 januari 2003 @ 04:12:
[...]

Hehe, dat is nog eens wat anders dan een zandloper :)
Klinkt goed :)
jah tis gewoon een HDDVU meter en een rainbowcolorled in 1 :D maar dan op hoger niveau :D

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 03:07:
ja dat zag ik dus ook... strange dat apple dat dan nog niet openbaar heeft gemaakt etc etc.. en nog nix tegen de modding bdrijfjes heeft gedaan enzo..
Er valt ook niet veel tegen te doen, zodra iemand kan aantonen dat hij/zij zoiets al verkocht voor 13 february 2002 is er sprake van Prior Art (en het patent dus niet geschonden).

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Modden is dus nu illigaal :(

Daar gaan we ons toch niets van aan trekken >:) Just keep moddin })

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Whaahaha wat denk Apple wel?!! Dat ze nu rechtmatige eigenaar zijn van computers met een window + licht?! :D :D :D

Maar serieus.. Ik denk dat je hier eerder uit kan concluderen, hoe de volgende generatie Apple`s eruit gaan zien. :)
'NIEUW, de nieuwste Apple`s met trendy window en modieus NEON licht!' :D :+

Me aars, ze hebben het gewoon van ons gejat! }) "All Casemodders, verenigt u tegen deze tirannie!" *Proest* ROFL

Use the Search Luke...

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Lees het nou gewoon, goed...
Het gaat alleen om mensen (lees:bedrijven) die commercieel die kast gaan namaken.
Dus als de vorm enzo allemaal gelijk is aan de Apple kast, en jij verkoopt ze op bestelling, dan ben je illegaal bezig...

Putting the bit in Biton since 1997

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

p_m schreef op 05 January 2003 @ 13:15:
Lees het nou gewoon, goed...
Het gaat alleen om mensen (lees:bedrijven) die commercieel die kast gaan namaken.
Dus als de vorm enzo allemaal gelijk is aan de Apple kast, en jij verkoopt ze op bestelling, dan ben je illegaal bezig...
Jeez, mijn posting was grappig bedoeld hoor, zuurpruim.. |:(

Use the Search Luke...

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Gewoon in het algemeen :) NOFI

Putting the bit in Biton since 1997

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Ok... np dan! :)

Maar die draad is ook zooooo lang, droge tekst.. :p

Use the Search Luke...

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Jo heb het net ff doorgelezen.. maar erg 7(8)7 ... ze kunnen het toch niet tegen gaan :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Toevallig gebruikt apple wel al langer plexiglas hoor :?

Verwijderd

Hahah, ik voel me al bijna gangster omdat ik mod :D.
Maar idd wel slim van apple om er dan patent op aan te vragen voor die oplichte case.

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 11:46
http://aiw1.uspto.gov/.ai...8F6BB6B00BC3&HomeUrl=http
Ze hebben nu dus ook patent op actieve cooling van het beeldscherm??

[ Voor 43% gewijzigd door Paul C op 05-01-2003 14:48 ]

Pagina: 1