Toon posts:

Computer start niet meer als ik er de Abit Siluro

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Computer start niet meer op als ik de Abit Siluro 256GTS op mijn mammaplank Abit KA-7 plant. Er wordt als geluidssignaal gegeven 1xlang 2xkort (ik denk dat de bios de kaart niet kan initialiseren). Hoe los ik dit op?????

Anders zit ik met een kaart in mijn maag van f 1049,-

HELP PLEASE!!!!

Ik hoop niet dat ik gebonden blijf aan mijn Voodoo 3 2000.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
Geen idee, staat in de handleiding van je moederbord....

Optie is terug gaan naar de dealer waar je de Kaart haalde.
Verder succes met oplossen, tis wel kut%^&*#$

Niet onaardig bedoeld, maar RTFM....

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
Staat niks in de handleiding hierover.......

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon de neiging om met moederbord en al terug te gaan en het daar door de ruiten te gooien en mijn geld terug te eisen....:-((((( Dan koop ik een T-bird met een Asus moederbord.....

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
In de handleiding van je moederbord staat uitgelegd wat die geluidjes betekenen. ik heb zelf niet zo'n bord, ik weet niet wat ze betekenen. Als je dat eerst uitzoekt, weet je het probleem. Hopelijk omschrijven ze ook een oplossing. Dan kun je actie ondernemen om het op te lossen.

succes nog steeds :(

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al om gezocht....en het staat er niet in...:-(

Verwijderd

ik zou zeggen probeer je videokaart eens goed aan te drukken.....

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:04
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Niets dan lof.......Dan verdient deze kaart toch een grote onderscheiding ??? Helaas, na het prikken van deze kaart op een Athlon 800 / Abit KA7-100 bord weigerde het hele systeem te booten. Als reactie op deze vraag aan Abit Nederland kreeg ik te horen dat alle KA7-100 borden gefabriceerd voor augustus ( de exemplaren na augustus zouden dit probleem niet meer hebben ) niet compatible waren met de geforce2. Het rare is alleen dat zowel de Asus 7700 als de Hercules Prophet II ( beide Geforce2 kaarten ) het uitstekend doen op dit zelfde bord. [/quote]Deze quote komt uit deze review http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=159 (staat op pagina 4).

Ik denk dat je nu voldoende weet!

Verwijderd

Contacten in de AGP Bus gecontroleerd? Niets geen vuil of verbogen pennen te zien? Misschien je kaart iets afgummen ofzo wil ook wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Snake mijn redder in nood.........ik kan je wel zoenen :-)........Ik ren morgen naar de winkel en gooi mijn kast....euh Abit Siluro door de ruiten.......Ik weet wat mij de doen staat.....dank U

Verwijderd

Topicstarter
O ja......ABIT bedankt voor de Windvd....werkt uitsteken >:)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op de link kun je een documentje downloaden met alle foutmeldingen en betekenissen.

And The Only One

Verwijderd

Heb k ook last van gehad....gewoon goed indrukken.... |:( >:)
Pagina: 1