Toon posts:

Battlefield, Lage fps met geluid aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik geluid enable in battlefield komt me fps niet boven de 40uit, Als ik dan geluid disable heb ik makkelijk boven de 120fps.

-Ik heb de nieuwste drivers :)
-Battlefield v1.2
-Dx-9 (als het wat uitmaakt)

Geluidskaart is een Terratec512i digital (met dus de nieuwste drivers) :)

(rest van specs staan in sig)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 02:00 . Reden: Laatste zin ]

Verwijderd

Probeer eens hw-sound-mixing *af* te zetten in de options, schijnt nogal eens te helpen..

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
mischien erg foute vraag maare.. heb je onboard sound? zo ja probeer die eens.. (dus sloop je terratec er uit)..
of probeer ander een (ja ik weet het het is eng) Soundblaster live ergens vandaan te plukken ;)

mischien dat het helpt?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doe eens Start -> Run... -> Typ in: dxdiag -> Tabblad sound -> Sleep die slider steeds verder naar links en kijk of het effect heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Lord_Mithril schreef op 05 January 2003 @ 02:06:
mischien erg foute vraag maare.. heb je onboard sound? zo ja probeer die eens.. (dus sloop je terratec er uit)..
of probeer ander een (ja ik weet het het is eng) Soundblaster live ergens vandaan te plukken ;)

mischien dat het helpt?
Denk je dat ik met brak geluid ga gamen, films kijken enz. heb je ooit welles onboard geluid over een dikke versterker gehoord 8)7

Ik probeer eerst die andere dingen wel ;)

• Mr.Wizzard
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Mr.Wizzard

Brullen met die spullen

Wat je beter kan doen is gewoon eerst even testen met die terratec eruit en met onboard geluid het spel spelen om te kijken of het probleem hem zit in een drivertje of dat die kaart .

Mischien zit deze wel in een verkeerde pci slot zit op je bord en een irq deelt met een ander apparaat.

TEAM_JOE_BAR

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 01:53:
Als ik geluid enable in battlefield komt me fps niet boven de 40uit, Als ik dan geluid disable heb ik makkelijk boven de 120fps.

-Ik heb de nieuwste drivers :)
-Battlefield v1.2
-Dx-9 (als het wat uitmaakt)

Geluidskaart is een Terratec512i digital (met dus de nieuwste drivers) :)

(rest van specs staan in sig)
Ik zie dat je aardig nieuw bent, ben je vast vergeten dit door te lezen :P FAQ Battlefield 1942

Voor sommige spellen zijn er faqs gemaakt waaronder Battlefield dus om een probleem hopelijk wat sneller op te lossen ;)

Verwijderd

Wat bij mij helpte was het geluid in software mode te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 02:45:
[...]

Ik zie dat je aardig nieuw bent, ben je vast vergeten dit door te lezen :P FAQ Battlefield 1942

Voor sommige spellen zijn er faqs gemaakt waaronder Battlefield dus om een probleem hopelijk wat sneller op te lossen ;)
Die heb ik wel gelezen hoor ;) er stond dus alleen een stukje over creative kaarten,
iig ik heb het opgelost door "Hardware acceleratie" bij geluid aantevinken op een of andere maniet stond dat niet aangevinkt :?
Pagina: 1