Ik zie op de abit site wel een bios staan voor de AT7 etc met ondersteuning voor 333mhz XP's.. maar nog niet voor de KX7... weet iemand of het weer zo een leuk geintje is net als bij de KR7A dat die geen volgende processor aankon? Zo ja, kan ik weer gaan overstappen... Weet iemand het?
Ik las niet goed. Waarom kan het op de Asus A7V 333 dan wel en op de AT7 ook?
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 01:42 ]
Dat van de A7V333 kan ik op de Asus-site niet terugvinden. Waar haal je dat vandaan?
Die AT7 is iig een moederbord met de KT-400 chip, en die ondersteunt wel de hogere fsb
Die AT7 is iig een moederbord met de KT-400 chip, en die ondersteunt wel de hogere fsb
AT7-Max heeft KT333 en AT7-Max2 heeft idd KT400 
A7V333 rev. 2.0 ondersteunt inderdaad de T'bred@333 (maar de oudere revisies dus niet). Zie http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx enzo
Maar, wat Abit KX7-333 betreft.. Mail/bel Abit Nederland eens en vraag hoe het zit met T'bred@333 support en eventuele toekomstplannen
A7V333 rev. 2.0 ondersteunt inderdaad de T'bred@333 (maar de oudere revisies dus niet). Zie http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx enzo
Maar, wat Abit KX7-333 betreft.. Mail/bel Abit Nederland eens en vraag hoe het zit met T'bred@333 support en eventuele toekomstplannen
[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 05-01-2003 01:55 ]
A7V333 => eigen ervaring. Werk in compu winkeltje... maar ja, KX7 hebben we al niet meer in assorti.. dus kan helaas 2700 (333mhz) er niet meer op testen.. ja ff mee naar huis nemen
Daarnaast vergis je je nu in de AT7-Max 2 en de AT7-Max. De AT7-Max 2 heeft idd Kt400 chipset. De AT7-MAx toch echt een KT333 chipset
Daarnaast vergis je je nu in de AT7-Max 2 en de AT7-Max. De AT7-Max 2 heeft idd Kt400 chipset. De AT7-MAx toch echt een KT333 chipset
Gedaan , maar daar reageren ze niet op. Zelfs niet met bedrijfsmail accountBalusC schreef op 05 January 2003 @ 01:53:
Maar goed, kan er dus van uit gaan dat ik moet overstappen op KD7-Raid.. weer nieuw mainboard.. weer alles loshalen.. omg.. heb alsnog ff gemailed.. willen jullie dit topic please open houden? Dan kan ik hun reactie (mits ze deze geven) hier posten zodat iedereen opgelucht adem kan halen, of juist zo snel mogelijk naar een compu winkel gaat om een nieuw mainboard te halen.
Overigens.. Waar heb je eigenlijk vandaan dat de AT7 de T'bred@333 ondersteunt? Bij de laatste BIOS update van de AT7 zie ik dat nergens vermeld staan, maar ik zie dat juist wel weer bij die van de AT7-MAX2.
Edit: wil je voortaan het edit-knopje gebruiken ipv in korte tijd achter elkaar te posten? Zulke monologen kunnen namelijk nogal storend zijn, dank je
Edit: wil je voortaan het edit-knopje gebruiken ipv in korte tijd achter elkaar te posten? Zulke monologen kunnen namelijk nogal storend zijn, dank je
[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 05-01-2003 02:06 ]
Sowwy zal voortaan editten 
Maar ik meen toch echt dat ik ergens had gezien dat de AT7 ook de 333mhz fsb cpu's ondersteunde.. misschien met een aangepaste bios.. zal even wat websites aflopen na een paar uur slaap. Maar als ik het goed begrijp is dus de kans ENORM klein dat een 333mhz fsb cpu zal gaan werken op een KT333 mainboard.
(beetje offtopic maar toch maar ff doen)
KD7-D en KD7-G. Zie bij de specs eigenlijk geen verschil. Allebei gigabit lan, serial ata, kt400 chipset. Weet iemand het verschil tussen deze 2?
/edit
EJ! Abit doet het weer!
Eerst stond er bij die C4 wel ondersteuning voor XP 2700 + 2800... weg gehaald blijkbaar.. Net als toen met bios voor KR7A en ondersteuning voor xp 2200... wazig..
Maar ik meen toch echt dat ik ergens had gezien dat de AT7 ook de 333mhz fsb cpu's ondersteunde.. misschien met een aangepaste bios.. zal even wat websites aflopen na een paar uur slaap. Maar als ik het goed begrijp is dus de kans ENORM klein dat een 333mhz fsb cpu zal gaan werken op een KT333 mainboard.
KD7-D en KD7-G. Zie bij de specs eigenlijk geen verschil. Allebei gigabit lan, serial ata, kt400 chipset. Weet iemand het verschil tussen deze 2?
/edit
EJ! Abit doet het weer!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 02:12 ]
Nou.. Het is Asus dus duidelijk gelukt met A7V333 rev2Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 02:11:
Maar ik meen toch echt dat ik ergens had gezien dat de AT7 ook de 333mhz fsb cpu's ondersteunde.. misschien met een aangepaste bios.. zal even wat websites aflopen na een paar uur slaap. Maar als ik het goed begrijp is dus de kans ENORM klein dat een 333mhz fsb cpu zal gaan werken op een KT333 mainboard. A
Kennelijk moest er het e.e.a. aan de mobo layout en/of elektrische specs gewijzigd worden om het boeltje @333 stabiel te houden.. Het is eigenlijk buiten de spec van de VIA KT333 chipset om, zeg maar. De '333' in de naam van het chipset slaat eerder op de officiële ondersteuning van DDR333 geheugen
Ik neem aan dat je KD7-S vs KD7-G bedoelt(beetje offtopic maar toch maar ff doen)
Anyway, www.abit.com.tw is op het moment tergend traag en geeft soms 500's.. Maar op de KT400 mobo page van de Amerikaanse versie van de website, http://www.abit-usa.com/products/mb/kt400.php, zie ik het verschil wel staan
mmkay, kan gebeuren, zeg maar../edit
EJ! Abit doet het weer!Eerst stond er bij die C4 wel ondersteuning voor XP 2700 + 2800... weg gehaald blijkbaar.. Net als toen met bios voor KR7A en ondersteuning voor xp 2200... wazig..
en verder heb ik de titel lichtjes gewijzigd.. zo wordt het inhoud van dit topic wel wat duidelijker ;)
[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 05-01-2003 02:26 ]
Mjah maar Asus lukt dat wel vaker.. Abit niet echt... nah goed.. ik w8 mn mail af wat dat betreft 
En nee ik bedoel echt de KD7-D en KD7-G.. staan allebei op de abit site.. en ja, die bugt een beetje ( al paar jaar
). Idd, de KD7-S en KD7-G is een overduidelijk verschil tussen wat ook duidelijk word op de site van abit...
Kan idd gebeuren.. ik ben nog niet zo een persoon die dan meteen abit=kut gaat roepen
5 Abit's op een rij en ik ga gewoon keihard door.. of er moet een ander leuk mainboard komen met Highpoint erop en alle opties die ik graag op een bord zie.. ik denk alleen alle oc-functies op de abit 
Nah goed, ik w8 mn mail reply gewoon rustig af en post dat dan hier
En tnx voor topic naam change
En nee ik bedoel echt de KD7-D en KD7-G.. staan allebei op de abit site.. en ja, die bugt een beetje ( al paar jaar
Kan idd gebeuren.. ik ben nog niet zo een persoon die dan meteen abit=kut gaat roepen
Nah goed, ik w8 mn mail reply gewoon rustig af en post dat dan hier
En tnx voor topic naam change
Waar staat de KD7-D dan op hun site 
Ik kan het nergens terugvinden..
Verwijderd
http://www.amdforums.com/...a04dbeb87&threadid=174328
Daar heeft iemand een 2600+ werkend op een KX7 bordje
Verwijderd
Een 333Mhz cpu gaat wel werken op een KX7....Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 02:11:
Sowwy zal voortaan editten
/edit
EJ! Abit doet het weer!Eerst stond er bij die C4 wel ondersteuning voor XP 2700 + 2800... weg gehaald blijkbaar.. Net als toen met bios voor KR7A en ondersteuning voor xp 2200... wazig..
Volgens mij had ik beetje gedronken en keek ik scheel...BalusC schreef op 05 January 2003 @ 10:16:
Waar staat de KD7-D dan op hun site
Hmmm ... opzich interesting.. maar als ik het goed lees pleuren ze zelf gewoon de fsb omhoog etc... naja, zo kan het natuurlijk ook.. immers, bios shit is gewoon een "short cut" voor instellingen.. hmm.. naja, weet nog niet wat ik doeVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 12:08:
http://www.amdforums.com/...a04dbeb87&threadid=174328
Ej jou zie ik ook nooit meer bij Funprice Arnhem
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 15:04 ]
De KT333CE ondersteund wel gewoon de 1/5 en 1/6 divider hoor, deze kan je o.a. op de Gigabyte 7VRXP rev 1.1 en 2.0 (die van mijBalusC schreef op 05 January 2003 @ 02:22:
[nohtml]
[...]Het is eigenlijk buiten de spec van de VIA KT333 chipset om, zeg maar. De '333' in de naam van het chipset slaat eerder op de officiële ondersteuning van DDR333 geheugen
Verwijderd
Hahaha.
De KT333CE is gewoon een omgelabelde KT400 chipset zoals de ABIT KD7-E dat ook heeft.
Ik denk dat Asus deze gewoon geeft gebruikt op hun 2.0 versie.
Maar de AT7 ondersteunt de maar de 2400+/2600+ met FSB266 zoals het hoort voor deze chipset.
Als AMD de FSB nou niet had veranderd had jij verdere processorondersteuning kunnen hebben.
Zo heeft de FSB verhoging naar 333 dus ook z'n negatieve kanten.
De KT333CE is gewoon een omgelabelde KT400 chipset zoals de ABIT KD7-E dat ook heeft.
Ik denk dat Asus deze gewoon geeft gebruikt op hun 2.0 versie.
Maar de AT7 ondersteunt de maar de 2400+/2600+ met FSB266 zoals het hoort voor deze chipset.
Als AMD de FSB nou niet had veranderd had jij verdere processorondersteuning kunnen hebben.
Zo heeft de FSB verhoging naar 333 dus ook z'n negatieve kanten.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 15:51 . Reden: Meer info. ]
Pagina: 1