Toon posts:

[asp] problemen met bestanden r/w (virusscanner?) *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een enorm vreemd probleem. Ik heb sinds kort windows XP prof, en heb daarbij IIS 5.1 geinstalleerd.
Ik heb een virtuele map aangemaakt, en een aantal ASP-pagina's getest, en dat werkte prima.

Nu heb ik echter 1 scriptje, en die weigert om iets te doen. Zodra ik die pagina opvraag, blijft de browser maar laden, maar er gebeurd helemaal niks. Geen foutmelding ofzo, zip...

Dit is de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<%
Set fso = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set template = fso.OpenTextFile(Server.MapPath("bestand.html"), 1)
Response.Write(template.ReadAll)
template.Close

Set template=Nothing
Set fso=Nothing
%>

Upload ik dit script naar mijn webruimte, dan werkt het prima, en wordt de betreffende pagina goed weergegeven.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Scriptblocking feature van norton antivirus uitschakelen..

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik weet helaas geen oplossing, maar heb wel iets anders: zou je de volgende keer aub een duidelijke topic titel willen opgeven. Deze is te algemeen naar mijn idee en zoekt ook moeilijk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Geeft niet als 't probleem voor ongeveer de 20e keer langs komt en de 2e keer deze week zelfs herken je m snel zat zelfs met brakke topic title;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 00:39 ]

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
Ach ja... het script-blocking gebeuren van Norton moet je nou eenmaal een keer onder de neus geramd worden voor je het doorhebt. Gebeurd volgens mij iedereen de eerste keer... succes!

Verwijderd

Topicstarter
Stom, compleet vergeten een titel erbij te zetten, excuses daarvoor..

Ik heb gezocht met de search, maar kon niks vinden verder, vandaar de post.

Ik heb geen Norton draaien, maar wel McAfee. Ik zal de vorige topics even doorlezen, misschien staat daar iets in.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

tt aangepast

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• risr
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-07 10:19
Een collega van mij heeft dat probleem ook gehad terwijl ik met hetzelfde besturingssysteem (Microsoft Windows 2000 Server) het probleem niet had.

We hebben toen de scipting engine vergeleken met behulp van het volgende script:

ASP.NET Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
<% ="Script Engine: " & ScriptEngine() & "<BR>" %>

<% ="Script Engine Major Version: " & ScriptEngineMajorVersion() & "<BR>" %>

<% ="Script Engine Minor Version: " & ScriptEngineMinorVersion() & "<BR>" %>

<% ="Script Engine Build Version: " & ScriptEngineBuildVersion() & "<BR>" %>

Het verschil zat hem bij ons in de "Script Engine Build Version". Hij heeft uiteindelijk zijn besturingssysteem opnieuw geinstalleerd en daarmee was het probleem opgelost. Alleen IIS opnieuw installeren loste in zijn geval niets op.

Voer dat script eens uit en gebruik de uitvoer daarvan in een search op groups.google.com. Misschien, dat er bekende problemen zijn met de versie die jij gebruikt.

Meel anders met de topicstarter van dit topic :+

[ Voor 34% gewijzigd door risr op 05-01-2003 11:07 ]

Pagina: 1