Toon posts:

Samsung WS-32Z78R. Een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben van plan om deze tv te kopen, ik denk dat dit het laatste nieuwe breedbeeld model is van Samung. Dit zal wel een goede zijn zeker maar weet iemand een prijs ?? Bestaan er hiervoor ook zo'n mooi meubel voor eronder te plaatsen en is het geluid goed genoeg ? Allé, is dit een goede tv :)

Carl

edit, dit is de link http://vl.samsung.be/cgi-...ailpagina?id=184Fvn-80N-0

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://vl.samsung.be/cgi-...ailpagina?id=184FKp-8mK-0

of deze, maar weet er iemand een site met prijzen, dan zou ik kunnen vergelijken of weet er iemand nog een beter tv, let wel op, het moet samsung zijn van die kan ik krijgen voor ongeveer de helf van de prijs

Verwijderd

Samsung tv's hebben vergeleken met Philips, Sony en Panasonic een magere beeldkwaliteit. Maar ik weet natuurlijk niet welke eisen je stelt aan je tv. Maar een goede beeldkwaliteit lijkt me wel een goede eis :) Dus als ik je een tip mag geven: ga voor de wat bescheidere modellen van Philips, of Panasonic, etc. Heb je misschien een wat kleiner scherm en niet total flat, maar wel goed beeld. Voor prijzen kun je kijken op kieskeurig.nl

Verwijderd

Topicstarter
slecht zal da toch ni zijn zeker, ik moet nl samsung pakken, ik kan ze kopen voor bijna de helft van de prijs

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Die tweede die je noemt was onlangs nog beste koop consumentengids! Geven best wel mooi beeld die samsung tv's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 18:50:
slecht zal da toch ni zijn zeker, ik moet nl samsung pakken, ik kan ze kopen voor bijna de helft van de prijs
Je gaat dus eigenlijk al voor een Samsung, je wilt alleen weten of ze toevallig niet slecht zijn :)

Ik zou d'r gewoon voor gaan hoor. Hele aardige toestellen en als je er 1 voor de helft kan krijgen.... wat let je :)

Verwijderd

Ik zou zelf voor de eerste tv gaan Progressive scan is een genot om naar te kijken!!!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 00:29:
Ik zou zelf voor de eerste tv gaan Progressive scan is een genot om naar te kijken!!!
Verrekt, dat ding is PAL en heeft inderdaad progressive scan. :) Sinds het is toegestaan om PAL progressive te gebruiken is dit één van de eerste toestellen voor zover ik weet. De panasonic TX-32PH40D schijnt het ook te kunnen.

Hier staan de voor & nadelen van progressive scan uitgelegd.

Ik heb dit samsung toestel nog niet in het echt gezien, dus kan niet over de beeldkwaliteit oordelen. Ik zag hem op ebay.de voor € 1699 staan, in nederland zal het in een normale shop op iets van € 1879 komen. Dan heb je voor € 900 een schitterend toestel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tele op 06-01-2003 08:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tele schreef op 06 January 2003 @ 08:32:
[...]

Verrekt, dat ding is PAL en heeft inderdaad progressive scan. :) Sinds het is toegestaan om PAL progressive te gebruiken is dit één van de eerste toestellen voor zover ik weet. De panasonic TX-32PH40D schijnt het ook te kunnen.

Hier staan de voor & nadelen van progressive scan uitgelegd.

Ik heb dit samsung toestel nog niet in het echt gezien, dus kan niet over de beeldkwaliteit oordelen. Ik zag hem op ebay.de voor € 1699 staan, in nederland zal het in een normale shop op iets van € 1879 komen. Dan heb je voor € 900 een schitterend toestel ;)
900€, ik hoop het, allé, wat ik moet betalen is de inkoopprijs voor de fabrikanten en dan nog is zonder BTW, ik hoop dat het op zoiets komt, anders wordt het die 2de
Pagina: 1