Toon posts:

vraagje voor school

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met mijn stage verslag maar nu komt er ineens een vraag waar ik totaal geen antwoord op weet, en dacht misschien weten jullie het hier komt hij:

Geef een opsomming van alle aandachtspunten waarmee rekening gehouden moet worden bij het opstellen van een gedetailleerd deelinrichtingsplan voor het netwerksysteem.

ik kan er nergens iets over vinden, misschien weten jullie het? nooit geschoten is altijd mis he ghehehe....alvast bedankt

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan natuurlijk ook zelf zoeken. Zo leer je nog eens wat. Het antwoord zal vast wel in je boeken staan. Ik dacht ook dat antwoorden op school (huiswerk) gerelateerde vragen niet de bedoeling was op tweakers?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

haha, laat me raden een MBO Systeembeheerder opleiding?? had volgens mij ook ooit zoiets wazigs in een boek staan.

hmm, ff kijken of ik het nog terug kan vinden.

edit: kan het zo niet meer terug vinden. volgens mij moest je een nieuw netwerk / deel van een netwerk opzetten (fictief indien het niet gepland staat in het bedrijf waar je stage loopt).
dan gaat het om de dingen waar je rekening mee moet houden.
b.v.
- welke bekabeling?
- hub of switch?
- welk merk? (in het geval dat je bv alles al Cisco hebt)
- zijn er omgevingsfactoren die kunnen storen?

enz. maar dat kun je best zelf verzinnen :)

[ Voor 58% gewijzigd door sh4d0wman op 04-01-2003 23:11 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
jah mbo systeembeheer jah haha
ennuh microkid, lees wat ik zei, ik kan er nix over vinden!!! google snapt het zelfs nie als ik zoek op deelinrichtingsplan netwerksysteem.....

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
En als je nou eens met de termen goochelt ( google'd ;) ):
Google: plan netwerksysteem
?

Dan pak je de eerste pagina, daar staan een aantal zaken die dat bedrijf doet bij het maken van zo'n plan, die pak je als punten voor je opsomming ... en klaar!

Eerste hit

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk anders even op cramsessions naar het document dat hoort bij "Designing a Windows 2000 network infrastructure". Welliswaar w2k gericht, maar er staat ook een hoop in over het opzetten van netwerken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik denk dat je inmiddels aardig op weg bent geholpen :)

GoT is er niet voor om kant en klare huiswerkvragen voor school te beantwoorden, een beetje research wordt wel van je verwacht. Succes, het moet vast wel te doen zijn ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.