[ADSL] Wel DHZ pakket maar geen account info?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik heb 2 maanden terug ADSL aangevraagd: KPN/XS4ALL Basic. Altijd netjes de "Aanvraag status" gevolgd op de XS4ALL website en plots krijg ik begin Dec '02 een brief van de KPN dat mijn lijn okay is en dat ik binnen 3 - 4 weken mijn DHZ pakket zou moeten ontvangen. (ADSL over ISDN in mijn geval).

Volgens de XS4ALL website is op 16 dec mijn lijn door de KPN "opgeleverd" en zou ik een brief krijgen met mijn account info.

Vandaag is dus mijn DHZ pakket gebracht door een vriendelijke courier. Ik heb alles maar meteen netjes aangesloten om te kijken of het werkt.. splitter aangesloten, Alcatel Speedtouch 510i aangesloten en.. ik krijg 3 groene lampjes. Ik neem aan dat dit "GOED" is. :)

Probleem is alleen - ik heb nogaltijd die brief niet gehad van XS4ALL. Ik zit dus, als ik het goed begrijp, vanaf 16 Dec te wachten op een brief met account info - want zo kan ik ook nogal weinig met mijn ADSL :)

Geduld is een schone zaak maar ik vind het vreemd dat ik wel het DHZ pakket heb maar niet de account info - het meeste wat ik hier gelezen heb was dat het anders om was.. iemand enig idee?

Moet ik rustig afwachten of toch maar XS4ALL es gaan bellen - dat er iets scheef gelopen is?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb ik hier ook gehad,

Gewoon ff geduld hebben, komt van zelf wel :) .
Ik weet alleen niet meer precies hoe lang het nog duurt maar het schiet op.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:20
Die brief krijg je ook niet, tijdens het aanvragen heb je gebruikersnaam en wachtwoord al gekozen. Xs4all verstuurt vanwege de veiligheid je wachtwoord niet over de post, zoals tijdens de aanvraag al werd aangegeven.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, het zou goed kunnen dat dit van de week komt.
Je kan dus rustig even wachten.

Maar als het goed is heb jij je username en pass zelf gekozen bij Xs4all en dan kan je gewoon inloggen hoor. :)

Verwijderd

je username en pass heb je als het goed is nog ergens in een mailtje staan,

je username is dan: <naam>@xs4all-basic-adsl
en wachtwoord: wachtwoord
telefoonnr: 1

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 23:02 . Reden: -adsl vergeten :) ]

• Expander
  • Niet online
Hmm.. Ik was zelf ongeduldig.. (Was wel bij Euronet maargoed..)

Toen ben ik gaan bellen en na een paar checks wilden ze me het password wel faxen.

Expanding the inexpandable

• Attilla
Je krijgt wel een brief, ter bevestiging waar wel je username in staat maar inderdaad zonder password.
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 22:58:
je username is dan: <naam>@xs4all-basic
<naam>@xs4all-basic-adsl ;)
Expander schreef op 04 januari 2003 @ 22:58:
Hmm.. Ik was zelf ongeduldig.. (Was wel bij Euronet maargoed..)

Toen ben ik gaan bellen en na een paar checks wilden ze me het password wel faxen.
Mja dat kan kloppen, maar Xs4all is wat minder laconiek met passwords dan andere providers.
Xs4all is een provider die gestart is met punt 1. privacy daar valt het weggeven van wachtwoorden ook onder. Sterken nog, ze kunnen niet eens een wachtwoord weggeven omdat deze gecodeerd is, wel kunnen ze een nieuwe aan maken.

Verwijderd

ik had m al ge-edit ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Bedankt voor de info - maar ik krijg, zoals andere mensen geposted hadden, allemaal maar groene lampjes - ik neem aan dat dat ook de bedoeling is? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Attilla
tazzman schreef op 04 January 2003 @ 23:12:
Bedankt voor de info - maar ik krijg, zoals andere mensen geposted hadden, allemaal maar groene lampjes - ik neem aan dat dat ook de bedoeling is? :)
Groen staat meestal voor goed, ik heb zelf dat modem niet. Maar in het boekje zullen ongetwijfeld de beschrijving van de ledjes staan. :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
hmm kan alleen geen verbinding maken - kan het zijn dat het account nog niet geactiveerd is ?

• Xandrios
  • Laatst online: 20:08
Mischien dat IP probleem...

Maar bel ze morgen eens :)
Ze kunnen je vast vertellen waar het probleem zit :)
Pagina: 1