ik dacht effe snel de router opzetten dus ik freesco 0.27 op floppy gezet en deze in een pc zonder hdd gestoken.
Ik start de hele mikmak op en stel alles in
eth0 = 0x300, irq10 - 3Com (3c900b)
eth1 = 0x320, irq11 - Realtek (8139B)
nouw dit leek mij de goede instelling..
Dus ik reboten..
Nouw hij vindt dus de 1ste netwerk kaart en me chello ip 213.46.*.* dus ik blij.
Maar nu ging die de 2de netwerk kaart zoeken. Mooi niet.. krijg daar een error te zien en daarna branden de 10 en 100mbit lampjes achter op de realtek dus een oranje en groene.. normaal moet deze 1 van die 2 weergeven
Ik ben bezig geweerst om alle gegevens te zoeken van de netwerk kaart de realtek maar die 0x320 moet toch goed zijn? alleen IRQ weet ik niet zeker omdat ik deze niet kan vinden of opzoeken op me pc..
Me mobo ziet er zo uit
-========= agp 2x
-------------------- PCI slot 1
-------------------- PCI slot 2
-------------------- PCI slot 3
======================= ISA slot 1
======================= ISA slot 2
in slot 1 zit een videokaartje
slot 2 me 3com
en ik slot 3 de realtek
Kan iemand me even hiermee uit helpen want ik kom er nu echt niet meer uit
Want ik wil weer kunnen internet zonder elke keer dit bij iemand anders te doen.
Ik start de hele mikmak op en stel alles in
eth0 = 0x300, irq10 - 3Com (3c900b)
eth1 = 0x320, irq11 - Realtek (8139B)
nouw dit leek mij de goede instelling..
Dus ik reboten..
Nouw hij vindt dus de 1ste netwerk kaart en me chello ip 213.46.*.* dus ik blij.
Maar nu ging die de 2de netwerk kaart zoeken. Mooi niet.. krijg daar een error te zien en daarna branden de 10 en 100mbit lampjes achter op de realtek dus een oranje en groene.. normaal moet deze 1 van die 2 weergeven
Ik ben bezig geweerst om alle gegevens te zoeken van de netwerk kaart de realtek maar die 0x320 moet toch goed zijn? alleen IRQ weet ik niet zeker omdat ik deze niet kan vinden of opzoeken op me pc..
Me mobo ziet er zo uit
-========= agp 2x
-------------------- PCI slot 1
-------------------- PCI slot 2
-------------------- PCI slot 3
======================= ISA slot 1
======================= ISA slot 2
in slot 1 zit een videokaartje
slot 2 me 3com
en ik slot 3 de realtek
Kan iemand me even hiermee uit helpen want ik kom er nu echt niet meer uit
Want ik wil weer kunnen internet zonder elke keer dit bij iemand anders te doen.