Toon posts:

Meetpunten 9700pro ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar wat punten om de voltages t.g.v. Vmem mod Vgpu mod te meten.
Die van de GPU heb ik uit het grote Vmod topic kunne halen maar die van het geheugen kan ik niet ontwaren. als ik ga meten op de punten waar op het plaatje van Extremtechtech conectoren zijn gesoldeerd (niet die op de chippies zitten) met ik bij de GPU aan neembare waarden meer bij het geheugen veel te lage waarden.

Wie kan mij helpen

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Hier kan je goed zien wat je meet punten zijn voor het geheugen van je ati9700pro deze heb ik ook gebruikt en ze werken goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mkl/tweakers/ati9700.gif

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Dark Angel schreef op 05 januari 2003 @ 15:00:
Hier kan je goed zien wat je meet punten zijn voor het geheugen van je ati9700pro deze heb ik ook gebruikt en ze werken goed.

[afbeelding]
Die groene klopt niet je moet die er naast hebben. Want als je op die groene meet moet je 1.7 of 1.4 volt krijgen. en mem heeft 2.9.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 05-01-2003 16:06 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
thanx, ik mat dus op de punten die op het origineel staan afgebeeld, meet nu een mooie 3.2 volt na Vmod natuurlijk, maar mijn geheugen wil niet veel verder, misschien toch maar de VDDQ mod gaan proberem? :)

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Astennu schreef op 05 January 2003 @ 16:06:
[...]

Die groene klopt niet je moet die er naast hebben. Want als je op die groene meet moet je 1.7 of 1.4 volt krijgen. en mem heeft 2.9.
je moet het zwarte en rode draaidje gebruiken

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Verwijderd

Topicstarter
Al ervaring met de VDDQ mod bij mij maat het niet veel verschil, meer dan 364 wil het niet worden, de Vgpu mod werkt wel goed 400+ :)
Pagina: 1