Ik heb vandaag een portable mp3 gekocht en ik wil zo klein mogelijke mp3's er op doen maar wel hele nummers van 4 tot 5 min
Verwijderd
De bitrate verlagen naar 64 of 92 bit/sec. ofzoiets... vaak staat deze standaard op 128, maar hoe lager hoe slechter de kwaliteit
Verbeter maar als ik het fout heb... cya
Verbeter maar als ik het fout heb... cya
Check http://r3mixnet.cjb.net/ 1 van de beste mp3 encoders, perfecte kwaliteit en snel
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
Verwijderd
xing... catalyst ofzoiets werkt erg lekker en snel...
gratis te downloaden bij www.download.com
is iets van audiocatalyst of catalyst.. is in ieder geval van xing
gratis te downloaden bij www.download.com
is iets van audiocatalyst of catalyst.. is in ieder geval van xing
net even geprobeerd met WINAMP, met als output de nullsoft mp3-writer plugin.
een mp3 van 5.2 MB werd 3.8 MB (128 kbps -> 96kpbs) maar je hoort wel kwaliteitsverlies
oja je hebt ook een fatsoenlijke windows codec nodig, van netshow oid
een mp3 van 5.2 MB werd 3.8 MB (128 kbps -> 96kpbs) maar je hoort wel kwaliteitsverlies
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Muziek gecodeerd met de Lame encoder klinkt perfect, hij kan gebruik maken van variabele bitrates enzo..
Ach jemig, 128 is al zo laag. Alleen 192 klinkt een beetje aanvaardbaar. Brakke zooi.
Verwijderd
Hi
Ik gebruik zelf het programma van audioactive - production studio - met de frauhover codec of zoiets , nooit geen tikjes ofzo , altijd perfect!!!
De laatste versie staat op T.L 50 geloof ik.
Ik gebruik zelf het programma van audioactive - production studio - met de frauhover codec of zoiets , nooit geen tikjes ofzo , altijd perfect!!!
De laatste versie staat op T.L 50 geloof ik.
Dat wordt toch 96 Kbit en dan LAME, I'm convinced...:)
qmaster:
XING ben ik zelf niet zo weg van - XING gebaseerde encoders maken het nooit zo mooi als Fraunhofer - er wordt gewoon teveel weg gelaten, vind ik.
Met LAME encoders heb ik nog geen ervaring.
XING ben ik zelf niet zo weg van - XING gebaseerde encoders maken het nooit zo mooi als Fraunhofer - er wordt gewoon teveel weg gelaten, vind ik.
Met LAME encoders heb ik nog geen ervaring.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik weet niet of jou speler WMA ondersteund, maar dit formaat is bij 64 kbps nog wel om aan te horen.
Wel veel werk om alles om te zetten.
Wel veel werk om alles om te zetten.
Pagina: 1