Koelpasta :X!

Pagina: 1
Acties:

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 22:08
Toenet heb ik wat koelpasta op m'n processor(AMD 2100+ XP :: Palmino) gedaan en nu zit die troep op me processor. Ik heb al geprobeerd om die te verwijderen met een doek , maar dat lukt echter niet. De Vcore van me processor is ook gestegen naar 1.82 - 1.84 volt. Hij zou 1.75 moeten zijn.

Weet misschien iemand hoe ik die koelpasta van me processor kan verwijderen zonder hem te beschadigen ? als dat mogelijk is...... :|

Verwijderd

wasbenzine of een gelijke stof.

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 20:37:
wasbenzine of een gelijke stof.
idd werkt uitstekend :)

9800x3d

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Daarna nogmaals schoonmaken maar dan met gedenatureerde alcohol om alle residu te verwijderen.

Specs

• SyncMaster
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 07:05
Normaal gezien heeft de hoeveelheid koelpasta die je gebruikt geen invloed op de Vcore dacht ik

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het zal wel geen goed invloed hebben op de temperatuur die teveel aan koelpasta

[ Voor 9% gewijzigd door pisart op 04-01-2003 20:50 ]

Verwijderd

Av3ng3rtje schreef op 04 January 2003 @ 20:36:
Toenet heb ik wat koelpasta op m'n processor(AMD 2100+ XP :: Palmino) gedaan en nu zit die troep op me processor. Ik heb al geprobeerd om die te verwijderen met een doek , maar dat lukt echter niet. De Vcore van me processor is ook gestegen naar 1.82 - 1.84 volt. Hij zou 1.75 moeten zijn.

Weet misschien iemand hoe ik die koelpasta van me processor kan verwijderen zonder hem te beschadigen ? als dat mogelijk is...... :|
dik geluk dat het spul alleen over je L11 bruggen is gelopen en zo 1.85 volt vcore heeft getriggerd. Hoeveel had je er wel niet opgegooit man B)

pix!

zoals hierboven gezegt, met wasbenzine of spiritus kan je het weghalen.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik heb de silvergrease van m'n Thunderbird gehaalt mbv thinner (verfverdunner) })
Het schroeit er bijna letterlijk af, maar me Thunderbird draait nog prima! :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Pagina: 1