Officejet - is G85 iets?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goede Officejet printer. Aangezien er de laatste tijd een hoop nieuwe modellen op de markt zijn gekomen, zie ik door de bomen het bos niet meer. Daarom vraag ik m'n medetweakers even om hulp! :) :

Ik zit te denken aan de HP Officejet G85. Is een al wat ouder model, maar heeft wel alle functies die ik wil en is bovendien niet erg duur in verhouding met wat 'ie kan.
Heeft iemand ervaringen met deze machine? Vooral met de sheetfeeder voor het scannen / kopiëren? Dat is nl. een functie die ik nogal eens zal gebruiken. Ook vraag ik me of de G85 het in Windows XP goed doet.

En loopt de G85 nou erg achter in verhouding tot z'n nieuwere broers??

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me niet echt een goede keuze als je hem onder windows XP gaat gebruiken.
De driver support van HP zuigt namelijk nog al voor oudere modellen.

Doe maar eens een search op hp officejet G en windows xp, kom je een hoop problemen tegen.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

we hebben sinds kort de officejet v40, en we zijn heel tevreden met dat ding, hij is heel makelijk aan te sluiten en in te stellen.

en je kan nog een hoop mee
-kleuren/zwart-wit printer
-scanner
-fax
-kopieren

eff info opgezocht
http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/allinone/c8416a.html

[ Voor 19% gewijzigd door Toet3r op 04-01-2003 19:59 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
G85 is oud en werkt niet met XP volgens mij. Wij hebben zelf thuis een d145, ideaal ding. Flatbed scanner + sheetfeeder en razendsnelle printer met dubbelzijdig kopieeren en printen (erg stoer!). Hij is alleen een beetje luidruchtig, maar verder is het zeker een aanrader.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 18:39
De printer is goed maar de drivers... Wauw... Ik wist dat HP klote software schreef maar dit slaat echt alles... Hij zit hier op het netwerk aangesloten, je kan niet eens van twee computers een document printen. Drivers van 100MB die vastlopen, gigantische footprint hebben, yuk yuk yuk. [/rant]

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DaCoTa schreef op 04 January 2003 @ 20:29:
De printer is goed maar de drivers... Wauw... Ik wist dat HP klote software schreef maar dit slaat echt alles... Hij zit hier op het netwerk aangesloten, je kan niet eens van twee computers een document printen. Drivers van 100MB die vastlopen, gigantische footprint hebben, yuk yuk yuk. [/rant]
Helemaal mee eens, onder 2000 echt bagger.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmmm, jammer dat de drivers van de G85 zo slecht zijn. Misschien wordt het dan toch een d-serie, die zijn dus beter. Een d135 zie ik wel zitten, omdat daar een fax inzit. Kan deze trouwens ook dubbelzijdig printen??

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De d135 standaard niet, daar moet je een extra module voor kopen.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

die g85 draait bij ons op t werk prima onder w2000, wordt geshared via t netwerk met 4 XP machines en n ME bak. geen problemen (als ie eenmaal geinstalleerd is), behalve horizontale strepen in fotos. maar dat zal wel aan de patronen liggen. Ik vind t niet echt n fotoprinter iig. Die sheetfeeder is ideaal moet ik zeggen, nog nooit problemen mee gehad....

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1