Toon posts:

XP doet niks meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP op mijn pc staan maar hij wil niks meer openen behalve het internet, hij opent geen virusscanner meer, geen games helemaal niks meer. Wat is het probleem en hoe los ik het op?

Bijvoorbaad dank,
itsme.

Compaq pressario,P3 500Mhz, 128 Mb RAM, 32 MB Vid. Kaart, 19 inch beeldscherm.

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Virus?

Probeer een online virusscan in dat geval.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

lijkt op dat nieuwe yahaa.k virus... zoek ff naar een online virus scannertje.. ik zal ook ff zoeken voor je, post em wel als k gevonden heb

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Komt omdat je een Compaq hebt.. ;) heb je de laatste tijd vage mailtjes ontvangen? Btw lijkt inderdaad veel op virus..

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

http://www.bitdefender.co...ad.php?file=AntiYahaa.exe

Zou deze maar eens proberen heb van de week nog een fergelijkbaar probleem bij een kennis opgelost.

Lost als het goed is het probleem op.

[ Voor 11% gewijzigd door Rocky op 04-01-2003 19:47 ]

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:02

RumaNoV

Folding

Inderdaad een virus. Dit virus hernoemt je .exe files zodat je ze niet kan openen. Het schakelt ook je virusscanner uit. Je moet maar eens zien bij processen, mocht je daar winservices zien staan, dan men beste heb je het zitten.
Pagina: 1