Verwijderd
Waarom een "dure" router als bridge gebruiken; een hub is veel goedkoper.
Als je bedoelt: kan ik bijvoorbeeld een wireless ap als bridge aan mijn vigor hangen, dan is het antwoord volmondig: JA !
Neeuh ik wil mijn broadcast over mijn router via het vpn naar mijn andere computer ergens ander op het internet krijgen
Een broadcast blijft zoiezo altijd binnen je subnet, maar als dat geen probleem is lijkt me dat het gewoon moet kunnen, toch?
misschien is het verstandiger uit te leggen waar het toe dient. Ik heb een losse bsd doos en daar wil ik een vpn mee. Dat is opzich niet zo een probleem alleen wil ik mijn samba server op die bsd doos over dat vpn bereiken als het ware het een network neighboorhood is. Windows network neigbourhood broadcast over het locale netwerk en vind dan pc's. Maar weet iemand of dat ook over een vpn kan. Als dat namelijk kan hoef ik niet te bridgen met een pptp verbinding wat me aanzienlijk veel tijdwinst zou kunnen opleveren.
groet
vincent
groet
vincent
Verwijderd
VPN verbindingen woorden iig wel ondersteund bij dat apparaat.. kom het weleens tegen bij de configuratie ervan...
ja dat weet ik ook nog wel... alleen het gaat erom of het broadcast signaal aan de andere kant komt van het vpn
Ja das wel waar predator.... maar toch WINS is en blijft WINS en is niet echt veilig zoals je misschien wel weet. Mocht ik er echt niet uitkomen ga ik het in overweging meenemen. Trouwens ik heb zelf ff die code van die software uit elkaar geplozen en gedecompiled maar IPsec laat hij gewoon door dus hij bridged afaik wel.
Pagina: 1