notes (deel 2123)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik weet het, er zijn al een aantal draadjes over geweest, maar ik meen mij te herinneren dat de notes (deels?) openbaar gemaakt zouden worden omdat het in conflict was met een of andere regel uit het wetboek.

Dus ik vroeg mij af hoe het er mee zit, zijn hier al plannen voor, wordt het helemaal niet gedaan? of heb ik weer zitten dromen en heb ik de afgelopen tijd een paar topics gemist waarin het verklaard werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ofwel:
ACM schreef op 04 January 2003 @ 16:01:
[...]

Het balletje ligt bij de overheid, niet bij ons, momenteel. Daniel heeft een verzoek tot registratie ingediend (of hoe zoiets ook mag heten) en de technische implementatie is in principe af (ik zal nog wel wat tabelnaampjes enzo moeten wijzigen, want met de topix-db was het al af geloof ik), maar zolang die aanvraag niet beantwoord is gaan we niet verder met de invoering. Simpelweg omdat we gekozen de officiele weg te volgen en die dan ook willen volgen tot het einde.
(tenminste, dit is nu de stand van zaken bij mijn weten, misschien dat het veranderd of al ergens een idee loopt het anders te gaan doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmmz ik moet weer meer lurken dus ;)