[TV-OUT] onoplosbaar probleem met ti4400

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ten eerste: Ik heb alle faqs en zo'n beetje alle draadjes doorgelezen over tv-out, en kan helemaal NIETS vinden en ben er nu al een hele dag mee bezig :/

Het probleem:
Als ik 't beeld wil clonen met nview, dan zie ik op de tv bijna geen beeld. Alleen een paar vage strepen die diagonaal lopen. Je kan wel zien dat het beeld doorgestuurt wordt, alleen het is totaal niet herkenbaar (of het nou je desktop of een film is die draait)

Ik heb al zo'n beetje echt alle verschillende instellingen in nview zelf geprobeerd

Wat ik al heb geprobeerd:
- HEEL veel verschillende instellingen met nview
- svideo en scart
- nieuwste drivers
- TVtool
- PAL en NTSC
- Op twee verschillende tv's
- de faqs en heel veel topics die over tvout problemen gaan

Wie o wie kent dit probleem en weet hier een oplossing voor?

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Werkt het wel als je alleen TV kiest? Dus niet Clonen.
Heb je verschillende drivers geprobeerd of alleen de nieuwste.

Nieuwste drivers betekent niet altijd beste drivers.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39
TV uitgang simpelweg kaduuk? Toevallig geen ander kaartje liggen om te testen?

• Ed.
Het is zo dat ik het ook heb meegemaakt met een andere pc, en een andere kaart (Geforce 4 MX440) en daar kreeg ik exact hetzelfde beeld als ik een scartblok gebruikte. Met Svideo deed ie 't daar dus wel, en hier heb ik dus 1 tv staan met svideo, welke ook niet werkt (op beide svideoingangen niet). Dan geeft ie een soort van grijze balk in de onderste helft van het beeld weer en boven is 't helemaal zwart.

• Ed.
Heeft iemand misschien een idee welke drivers ik 't beste kan gaan uitproberen? want ik heb er nu een paar geprobeert, maar tot nu toe nog geen resultaat...
Het gaat dus over een Asus G4 ti4400

[ Voor 255% gewijzigd door Ed. op 05-01-2003 17:06 . Reden: zow, ff die 255% halen :P ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ajb niet binnen 24h je topic kicken. Lees: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Verwijderd

heb je het al geprobeerd met een composite kabeltje? of s-video naar composite kabeltje

want bij mij werkt het ook niet (goed) op 2 tvs met s-video
Pagina: 1