Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die van mij wou eerst ook op 1400 + maar nadat ik m weg heb gebracht voor reparatie wou in een keer niet meer hoger dan 1350, als ik m hoger doe dan crash ie zo, bij welk voltage dan ookVerwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:25:
Schat van wel. Ligt niet aan de cpu maar aan het mobo, geheugen en de divider van het mobo. Ik heb mijn 1200@1492 dat is 156*9,5. Dus 166 kan makkelijk als je maar goede shit heb.
dan ga ik kijken voor een cpu upgrade... bedankt mensen
Verwijderd
kan jij de mhz van de cpu regelen in de bios?Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:29:
ik kan hem zo al in mijn bios op 1350mhz zetten... maar ik dacht dat er misschien wat contactjes doorgetrokken moesten worden.. maar dat is helaas niet zo dus.
dan ga ik kijken voor een cpu upgrade... bedankt mensen
Verwijderd
Trouwens wel cool dat je 265 mb geheugen hebt. Uniek exemplaar zeker
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 18:36 ]
Verwijderd
ik kan de FSB is de bios regelen, geen directe MHZ van me proc, maar hoezo uniek exemplaar?Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:35:
ja, jij niet dan?
Trouwens wel cool dat je 265 mb geheugen hebt. Uniek exemplaar zeker
haha ok typefout
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 18:51 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
maar wat is max. fsb voor athlon xp 2000+ eigenlijk? ik heb m nu op 140 mhz (280 dus eiggenlijk), maar heeft dat zin, moet je niks veranderen aan hardware of zo?
Verwijderd
FSB van 150 is het hoogste wat ik haalde, en dat was ook niet 100% stabiel.
Maarja, me koeling was toen ook nog brak...
ik dacht dat dat op de cpu geregeld kon worden.. maar niet dus
Blij dat jij het zegtVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 20:55:
Een proc. heeft geen max. fsp.!!!! Een proc. heeft alleen een max. aantal mhz. Maakt niet uit hoe die berijkt worden. Dus met fsb is de rest de bottleneck.
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik heb op me thunderbird toch ook 174fsb??
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tesla Model Y RWD (2024)