Toon posts:

MSI geforce 2 pro Direct3D probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal , dit is men eerste post en ik hoop dat jullie me kunnen helpen :) .
ik heb een AMD athlon 1.2 ghz , met een gigabyte GA-7ZMMH , 256 MB PC133 ram . ik heb sind een jaar een ASUS geforce2 MX gehad , waar ik heel tevrden over was , maar ik kon tegen een prijsje een nieuwe geforce 2 pro kopen ( nieuw ) , dus die kans greep ik . maar nu willen direct3D applicaties niet meer werken , terwijl medal of honor ( OpenGL ) perfect werkt . ik heb nieuwste Nvidia drivers 41.09 , mainboard drivers vie 4in1 4.45 , bios geflasht met niewste versie , DirectX9 ( upgrade nadat het ook al niet werkte in DX8.1 ) en mijn besturings systeem is windows ME . ik ben wat gefrustreerd dat het niet werkt , en ook ten einde raad , ik ben redelijk zeker dat het aan de direct3D instellingen ligt , maar ik heb geen idee waar ik moet gaan zoeken .
bedankt voor alle goede raad

stefan

Verwijderd

Start > uitvoeren > dxdiag > beeldscherm, staan alle direct X functies ingeschakeld? En wat voor melding geven die apps die niet meer werken?

En enters maakt een verhaal overzichtelijker ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en neem voor de gf2 serie de detonater 30.xx of 28.xx serie.
die werken het beste op een gf2 :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
alle 3 DirectX functies zijn ingeschakeld , wanneer ik in DX dialog direct3D wil testen , krijg ik een ful screen "window" met een wit scherm erin , en men scherm freezed .
ik ben de gebruiker van een 3D chat programma , dat direct3d gebruikt , en het bevriest na een paar seconden .

Verwijderd

Topicstarter
kleine update , heb oude GF 2 MX er terug ingestoken , en alles werkt perfect