Toon posts:

[AUTOCAD 2000] & win xp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via mijn werk een legale autocad 2000 versie. Deze kan ik echter niet onder Win XP installeren?? (en ja, ik heb de hardware lock ook mee genomen)
iemand tips? (op autodesk kon ik hierover nix vinden en telefonisch zijn ze nu niet bereikbaar).
Ik moet morgen nog een tekeningetje maken :X (de hele middag zitten zoeken naar oplossingen :( )

Tips?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
onder Compatibility modus al geprobeerd?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
vreemd, ik heb dit onlangs bij een klant nog geinstalleerd, werkte prima, ook zonder die compatiblity modus

bahalve als je iets wilde afdrukken, dan moet je hem wel in compatability modus draaien.. (nt4/2000)

A wise man's life is based around fuck you

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 20:58

Maartenvs

For Sale

Compatibility op win98 zetten moet t lukken heb het zelfde probleem gehad ( alleen geen legale versie beetje te duur :r), en anders patch zoeken op autodesk

Verwijderd

had met Autocad 2002 ( studenten versie ) op me laptop ( winXP prof ) geinstalleerd en ik moest "C_dilla" ( wat ik me ervan kan herrinneren upgraden en toen werkte hij prima, nu ik het heb opgezocht is het License Management System )

Acad 2002 is anders dan 2000, maar give it a try

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:31:
had met Autocad 2002 ( studenten versie ) op me laptop ( winXP prof ) geinstalleerd en ik moest "C_dilla" ( wat ik me ervan kan herrinneren upgraden en toen werkte hij prima, nu ik het heb opgezocht is het License Management System )

Acad 2002 is anders dan 2000, maar give it a try
Ik heb ze beide, alleen geen Windows XP erop en onder Win2k werkt het gewoon goed. ;)
Iemand die hem leende heeft WinXP en kon ACAD2000 ook niet installeren, 2002 wel weer.

Maargoed, als ik op google newsgroups er naar zoek, vind ik een hele boel posts die erover gaat. Staat daar niks bij wat je kan helpen?

🌞🍃

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 15:49
Ik gebruik ook acad 2002 op me pc en op me laptop onder winxp pro en heb nog nooit wat hoeven upgraden.
Ik heb al is eeder gehoord dat 2000 raar doet onder winxp.
Op autodesk zeggen ze vast gewoon update naar acad2002

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:56

DSK

boeiend...

met 2000 moet je idd de compatibility mode aanzetten (heb er ook lang genoeg zitten naar zoeken :()

Blog (Linux-related)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Jensd schreef op 04 January 2003 @ 18:45:
met 2000 moet je idd de compatibility mode aanzetten (heb er ook lang genoeg zitten naar zoeken :()
alleen maar die mode aanzetten voor de setup.exe maakt verder niet uit waar je hem dan op zet, zolang hij maar niet winXP mode draait en dan kan je hem gewoon installen.
verder draait Acad dan wel zonder problemen ( bij mij wel tenminste) XP prof.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
ok. thx, morgen proberen!
best veel acad users hier :)

Verwijderd

Wow das wel beter dat het wel kan !!!

Ik ben nou bezig om win xp sp 1 goed te laten lopen.

Net alles opnieuw geinstalleerd!!

Morgen maar is autocad 2002 er op zetten , heb vrijdag er ook toets van!!

Ja jongens ik ben een beginnende autocad tekenaar!!!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:35

tozzke

aka tozzert

inderdaad.... het setupbestand vanaf cd in compatibiliteitsmodus (damn wat een galgje-woord ;) ) draaien en dan moet het lukken (hier lukte het zo in ieder geval)

suuk6
Pagina: 1