[win98se] Internet verbinding reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik hoopt op een beetje duidelijke topic titel.

Ik moet voor internet nog steeds inbellen (kheb nog ISDN) Das geen probleem maar na enige tijd gesurfd te hebben reageert mijn verbinding niet meer, na ongeveer 1 minuut gaat ie weer verder. Als ik de verbinding verbreek krijg ik na 1 minuut pas weer een inbel verbinding.

Ik heb na dit probleem een format C: gedaan, omdat ik dacht aan een virusje, dat was het dus niet want nu heb ik het probleem weer. Of ik nou op F5 druk of een link aanklik of gewoon de verbinding verbreek dan duurt het een hele tijde voordat er een inbelverbinding/internet explorer weer verder gaat.

Ik draai dus win98SE met IE 5.5 NL en verder geen bijzonder heden. Volgens mij kan het niet zijn dat ik nieuwe drivers moet installeren want ik heb voor deze problemen een paar jaar lang moeiteloos kunnen internetten met dezelfde drivers.

Verwijderd

welke kaart heb je? toch niet de teles bri16.3 non-pnp isa? (dat brakke ding van de ptt).

heb je die kaart al eens bij iemand anders thuis geprobeerd, misschien is je bedrading of nt1 brak. heb je al een andere isdn modem geprobeerd?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb een Eicon Diva 2.01
Ik heb net ff een andere modom opgehaald straks ff kijken of dat werkt maar ik ga eerst maar ff nieuwe drivers downloaden dat scheelt weer ff wat werk.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Heb je soms iets van een 'idle-time' aanstaan? dan wordt de verbinding na een X-aantal minuten verbroken als er geen dataverkeer is. Als je rustig een groot topic zit te lezen ofzo.

Bij ISDN heb je als nadeel dat je hem niet meer hoort inbellen, iedere keer als je dat doet kost het al een starttarief.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Kijk eens of er niet een of ander apparaat / ander stuurprogramma is wat de boel verziekt...

Ad-aware even draaien, misschien dat die iets vind...

Specs van je systeem?

'k Heb zo 1-2-3 geen idee wat er mis is namelijk, ik gok toch een of ander driverconflict :)

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Als ik dit zo hoor denk ik aan een provider die zijn bandbreedte verdeelt over verschillende klanten als het druk is. Welke provider heb je?
En probeer eens in te bellen met de account van een vriend (bij een andere provider natuurlijk) om te kijken of je het daar ook mee hebt? Volgens mij ligt het namelijk echt aan je provider.

My personal website

Pagina: 1