Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik voor spionage doeleinden nu met minidisc icm een autostart functie. Als er iets over de telefoon gezegt wordt, begint mijn minidisc met opnemen.

Maar, nu is het een groot risico om zo'n duur apparaat zomaar ergens achter te laten.

Bestaan er goedkope (analoge) memorecorders die dezelfde functie hebben?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:21

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 17:33:
Ik gebruik voor spionage doeleinden nu met minidisc icm een autostart functie. Als er iets over de telefoon gezegt wordt, begint mijn minidisc met opnemen.

Maar, nu is het een groot risico om zo'n duur apparaat zomaar ergens achter te laten.

Bestaan er goedkope (analoge) memorecorders die dezelfde functie hebben?
spionage ;)

Ze bestaan zeker wel. De standaard electronica zaak verkoopt memorecorders met deze functie (o.a. sony)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Dank je.
Het is niet voor spionage maar gewoon om gesprekken op te nemen, maar ik dacht dat jullie mij anders allerlei betere dingen voor zouden schrijven.

Ik ga dit denk ik niet kopen, maar de Soundfeeder 121/120. En de kwaliteit is slecht, maar goed genoeg voor telefoongesprekken naderhand te beluisteren.

Het echte verhaal:
Ik zet tussen de telefoon een blokje, zet hem op zend stand, en klik hier de soundfeeder op aan. Dan gaat de telefoon en ik ga zogenaamd iemand bellen met mijn nokia 5510, maar heel toevallig staat mijn fm radio aan :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 17:41 ]