[WIN XP] muis schokt

Pagina: 1
Acties:

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 15:12
Ik heb net een nieuwe HD en CPU in mijn PC gedaan. En windows op die nieuwe harde schijf gezet. Maar mijn muis schokt als ik bijv. een grote internetsite open met veel plaatjes. Mijn vorige installatie was dat ook al fout. Ik heb nog geen oplossing gevonden en weet eigenlijk ook niet waar dit echt thuishoort :(

Mijn PC: AMD Ahtlon XP 2000+
512 MB DDR geheugen
32 MB TNT2 Ultra
40 Gig Maxtor (7200) en nu een 60 Gig maxtor (7200) erbij.
Logitech optical muis (USB of PS/2 maakt niet uit)
Win XP pro, SP1

Ik heb de seach gebruikt maar ik vond geen antwoord op mijn vraag :(

Verwijderd

Erik, bedankt dat jij dit vraagt anders had ik het moeten doen :) . Ik heb hier dus ook last van met m'n intellimouse explorerer in XP. Ik heb geen mouseware en heb in de mousesettings 'enhance pointer precision' al uit en aan gehad zonder resultaat... :(

• the-hell
Ik vind het zo vaag, want eerst had ik het niet (zonder SP1)

EN deze nieuwe heb ik 3 keer ginstalleerd (1e keer slecht, 2e keer goed, 3e keer slecht) En ik instelleerde hem steeds hetzelfde 8)7

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Erik999 schreef op 04 January 2003 @ 17:17:
Ik heb net een nieuwe HD en CPU in mijn PC gedaan. En windows op die nieuwe harde schijf gezet. Maar mijn muis schokt als ik bijv. een grote internetsite open met veel plaatjes. Mijn vorige installatie was dat ook al fout. Ik heb nog geen oplossing gevonden en weet eigenlijk ook niet waar dit echt thuishoort :(

Mijn PC: AMD Ahtlon XP 2000+
512 MB DDR geheugen
32 MB TNT2 Ultra
40 Gig Maxtor (7200) en nu een 60 Gig maxtor (7200) erbij.
Logitech optical muis (USB of PS/2 maakt niet uit)
Win XP pro, SP1

Ik heb de seach gebruikt maar ik vond geen antwoord op mijn vraag :(
Internet Explorer gaat raar doen (schokken) als er veel plaatjes op een site staan die verkleind zijn doordat er in de HTML andere maten aan zijn gegeven (bijvoorbeeld: [img]"plaatje.png"[/img]). Als je het bekijkt in Mozilla (of een andere browser), dan gaat het wel goed. Als de plaatjes uit zichzelf al kleiner zouden zijn (dus al 100px bij 100px (in plaats van groter) als in het voorbeeld) dan zou het wel goed gaan. :)

• the-hell
ik werk met opera, IE werkt het al een stuk beter