Wie o wie?
Kan/wil me helpen om een one-click installer te maken voor de dnet client?
Ik heb zelf ooit zo'n ding gemaakt, maar bij gebrek aan machines met windows kan ik het nu niet zelf. (niet maken, maar ook niet testen)
Wat er moet gebeuren weet ik nog wel:
1. .ini maken:
standaard .ini met 3 aanpassingen:
2. Batch-file maken:
3. Van de client (dnetc.exe), de .ini en de batchfile een self-extracting zipje maken, en aangeven dat na het uitpakken de batchfile uitgevoerd moet worden.
(powerarchiver kan dat, staat op http://www.oldversion.com/program.php?n=powarc , 6.1 is de laatste freeware versie)
Als iemand daar tijd/zin voor heeft ben ik em eeuwig dankbaar
dingen die ik van m'n advocaat moet zeggen:
-dit is niet pure luiheid: ik heb gewoon geen machine met windows (dat ik dus wel lui ben heeft er nix mee te maken
)
-dit is ook geen beroerde poging tot een trojan, mensen moeten die .exe zelf uitvoeren, en je krijgt ook nog een melding dat de client is geinstalleerd
Kan/wil me helpen om een one-click installer te maken voor de dnet client?
Ik heb zelf ooit zo'n ding gemaakt, maar bij gebrek aan machines met windows kan ik het nu niet zelf. (niet maken, maar ook niet testen)
Wat er moet gebeuren weet ik nog wel:
1. .ini maken:
standaard .ini met 3 aanpassingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [parameters] id=rc5_72@hotmail.com [buffers] checkpoint-filename=dnet.check [networking] autofindkeyserver=no keyserver=www.dkit.nl |
2. Batch-file maken:
code:
1
2
3
| copy dnet*.* %WINDIR% %WINDIR%\dnetc.exe -install %WINDIR%\dnetc.exe -svcstart |
3. Van de client (dnetc.exe), de .ini en de batchfile een self-extracting zipje maken, en aangeven dat na het uitpakken de batchfile uitgevoerd moet worden.
(powerarchiver kan dat, staat op http://www.oldversion.com/program.php?n=powarc , 6.1 is de laatste freeware versie)
Als iemand daar tijd/zin voor heeft ben ik em eeuwig dankbaar
dingen die ik van m'n advocaat moet zeggen:
-dit is niet pure luiheid: ik heb gewoon geen machine met windows (dat ik dus wel lui ben heeft er nix mee te maken
-dit is ook geen beroerde poging tot een trojan, mensen moeten die .exe zelf uitvoeren, en je krijgt ook nog een melding dat de client is geinstalleerd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.